thorbis Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 ja har kikka på det i kveld og den er ikke så modda som man skal tru. med org plastdeksler og e30 m3 deksler ved batterikassa osv så ser det ikke modifisert ut med mindre du veit at det ikke skal være sånn. må gjøre om gulvet litt ved pedalene da det er laga til eksostuneller, men det er en enkel sak. største drittjobben blir og bytte bakskjermer. resten av dela kommer til torsdag, da reiser jeg og kristian (nitsirk//) og henter en e30 325 mtech1 bil som blir donor til bruksbilen samt compackten hans. har fått dytta bilen inn i carporten så begynner og pelle ut alt av deler og shit til helga. kommer no bilder da.
Trond.S Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Neimen, blir det bruksvagn av den? Det hørtes fornuftig ut om noe av dette greiene vi holder på med kan kalles det. Har du en motor på hånda eller hvorfor satser du ikke på en lettere alu motor isteden? M52 måtte jo vært genial og med den torpedoen kunne du samtidig flytte den litt bakover Har trua på denne her altså, ta den tilbake til sånn den var i glansdagene!
///Naitsirk Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Ikke dumt at jeg henter en ekstra m52b28 på fredag da? hehe
Trond.S Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Kristian: Jøss, det var litt av en tilfeldighet. Med lavere vekt burde den være lettere å godkjenne også. Praktisk a gitt
R Andersen Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Moro at du pusser opp en gammel kjendis! Syntest at en b28 hadde passet perfekt i denne. Lett og hodbar motor med passe effekt.
thorbis Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 hehe ikke avslør alt nå da kristian
thorbis Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 hehe nei var såkald så havna på sofan. men i morra!!! da er meste demontert hehe
Kristian Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 hmm.. er jo fort gjort å "hive" på en kompressor å på m52.......
thorbis Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 hehe en ting av gangen nå. først må karossen fikses og drivlinje være "riktig". må skaffe og montere intriør osv også.
M3 Yngve Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Hvorfor ikke lage bruksbil av 325 M-tech 1 bilen da ?
thorbis Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 ja da var delebilen godt igang med og bli vrak. fikk av bakstillinga og endel småting jeg trenger i dag. fikk også tak i en 325 bakstilling til som jeg kan bruke på bilen min da kristian skal brukde mtech bakstillinga på den korte e36n sin. intriørbiten trur jeg at har ordna seg også. bestiller nye hjulbuer og innerskjermer, nye framskjermer i morra så da ere bare og begynne og sveise og mekke sammen bilen tilbake til glansdagene sine. fargen forblir den samma for de som måtte lure på det.
diohrvik Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Bra du beholder fargen, var flott. Hvilket interiør er det du skal ha i denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå