Pitstop Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Takk Begynne å plore kant og pusse ned senter på felgan i dag Gleda me til å få på dem
ZhilleN Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Detta blir steikje bra!! Litt skeptisk til blinklysa og sprederne, men ellers perfekt! Hvis du har mal til sideskjørta, hadde det vært knall, for du hørt med Morgan om han kunne fått sendt opp en mal til Alf Lie Motor, han kjenner han som jobber der, sorry ot..!
Pitstop Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Takker Alltid forskjellige meninger om blinklys og grøftlys, men veldig usikker på hva som hadde blitt bedre Kan godt få sendt borremaler til E36 M3 sideskjørta til Alf Lie visst det var det du tenkte på
Pitstop Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Kan jo bruke sånne, men vet ikke om det blir så mye penere
Pitstop Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Da har jeg fått tatt en liten service med plugger, tennhetter mellom coil og plugger,motorrens og ny olje og oljefilter, multireim, bensinfilter og olje på diffen
Torek Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Mulig jeg har oversett det, men du har valsa skjermene rundt om eller??
G-RACING Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Ser knall ut Likte fargen og felgvalget, men ville gått for orginalsota blinkers framme. Offtopic: Veit som sagt om bra, ribba norsk cab kaross som du kan bygge opp den gamle e30 på
ZhilleN Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Takker Alltid forskjellige meninger om blinklys og grøftlys, men veldig usikker på hva som hadde blitt bedre Kan godt få sendt borremaler til E36 M3 sideskjørta til Alf Lie visst det var det du tenkte på Hadde vært kjempeknall det altså
ZhilleN Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Kan jo bruke sånne, men vet ikke om det blir så mye penere Sot dem så de går i ett med hovedlamper
Pitstop Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Da får jeg prøve med orginalsota blinkers
RubenSørnes Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 denne kommer til å bli strøken!!_ følger med på dette
jakobm5 Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Da får jeg prøve med orginalsota blinkers Gå for orginale sota du ja sondre,,,enormt tempo med deg gitt, blir strøken denne gitt. bli arti å se felgene og bilen live:)
Pitstop Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Takker Har vært litt stress i det siste ja..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå