Pitstop Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Snadder! Er jo gammalt medlem av Snadderteam, så kan kanskje stemme det..hehe
jakobm5 Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Snadder! Er jo gammalt medlem av Snadderteam, så kan kanskje stemme det..hehe snakker om forsjell da gleder meg til å se den med felgene stå på
babjorn Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Dette blir kjempe pent/tøft.Takk for at du gikk for orginale grøfte lys hehe.Stå på,dette går riktig vei
Pitstop Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Snadder! Er jo gammalt medlem av Snadderteam, så kan kanskje stemme det..hehe snakker om forsjell da gleder meg til å se den med felgene stå på Blir nok en helt annen bil når felgene kommer på ja....gleder meg
Pitstop Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Dette blir kjempe pent/tøft.Takk for at du gikk for orginale grøfte lys hehe.Stå på,dette går riktig vei Takk takk Skal være helt enig i at orginallysa blei bedre
Pitstop Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Takker Da er litt mere deler handlet inn Plastbrettet under viskere/frontrute, nye viskerarmer og viskerblad + en del annet småpjask rundt omkring
BMW Fred Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Håper du bytter rattet? ser jo ut som 80 tallsbiler med de ratta der.. Eller bare meg ?
Pitstop Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Skulle gjerne byttet rattet, men det er ratt med airbag, så det blir ikke førsteprioritert da rattet er strøkent
BMW Fred Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Lette ei stund jeg å før jeg fant ratt.. men har jo MYE å si etter min mening da. får jo tak i med airbag da. men alt koster jo
Pitstop Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Har ingen problemer med å finne ratt, men det koster greit når det er airbagratt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå