Arild G. Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 da var du jo heldig. var det i god stand? hvor mye ble det totalt med frakt og moms da?
quatro84 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 var orginalt det her da, ikke som ditt. så det kan ikke sammenlignes...annen klasse. frakt var rundt 25Pund mener jeg. toll er opp til en selv. ikke en nødvendighet.
Pitstop Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Sånn orginalratt kan jeg få tak i for en grei penge, men frister en del mere med ratte til arild
Endre Hånde Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Jeg og vurderer et opp trekt ratt av den typen. MEN de er jo fortsatt like store dessverre.:s Snek litt på bilen din idag forresten. Så ut til å bli bra denne! Men den gjorde at jeg foreløbig dropper samme vingen.
Endre Hånde Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Jepp, og eneste alternativet som har airbag med riktig diameter er vel da RAID. Koster ca det dobbelte av det Arild hadde, samt ser ikke på langt nær like bra ut..
Pitstop Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Driver å montere litt interiør, men måtte bestille nytt skinntrekk på førerstolen så det stoppa litt opp Ellers er bilen ganske ferdig borsett fra felgene
Pitstop Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Går ikke så fort nå, da jeg har litt annet å gjøre + at jeg venter på noen deler Men her er bilde av et lite eksperiment husk at dem kun er satt inn og ikke festet og dem skal lakkeres i bilens farge
-Erik- Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Har vurdert lenge å gjøre sånn jeg også, ser utrolig bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå