Mikael-B Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Grå/svart blir en mye mer gjennomført og stilren kombinasjon hvis du skal bruke de felgene med akkurat de fargene
Pitstop Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Grå/svart blir en mye mer gjennomført og stilren kombinasjon hvis du skal bruke de felgene med akkurat de fargene Har mest lyst å lakke den grå og svart, men mye arbeid og mere kostbart i forhold til rød og svart så derfor la jeg ut avstemmning for å se hva folket likte best
Pitstop Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Mere bits & parts Bremsedeler og div foringer K-sport understell og K-sport camberjusteringsstag Nye innerskjermer,luftekanaler od div deksel M-tech framfanger,bakfanger og M3 lister Fikk også på plass bensintanken med påfyllinga og utluftinga i går + litt bakhjulstilling Satser på å få gjort litt i dag å
Pitstop Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 syns du e flink i sondre Flink du å Kristian hehe
Pitstop Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Enda litt mere deler Xenon til grøftlys og skruer+div til understell Fikk gjort litt i går også Må beklage dårlige bilder, men glemer til stadighet igjen kamera hjemme Blir ny runde i kveld og håper på å få sammen resten av bakhjulstillingen da og begynne montere bremser og div
Kristian Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 må få ut na bilen noda blir nok "stram i fisken" na her når den bli ferdig ja!
Pitstop Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 må få ut na bilen noda blir nok "stram i fisken" na her når den bli ferdig ja! travelt da?..hehe Det meste bli vel iorden ja kan du sei Fikk du meldinga mi i går?
Kristian Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 neida, ikkje nokka kjempestress ja gjor det! I'll fix!
Zun Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Gleder meg til å se denne ferdig Sondre, stå på : )
Pitstop Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Gleder meg til å se denne ferdig Sondre, stå på : )[/quoteTakker
Pitstop Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Fått på hånbrekk deler og bremser + en del anna div småting Caliptere skal av igjen for lakkering, kun montert for å sjekke at alt er iorden Fant et Bilde av en E36 som er meget lik slik jeg vil ha denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå