Pitstop Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 skal du ha noe kobla til der ? eller bare pynt? På denne blir dem kun til pynt
jakobm5 Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Går ikke så fort nå, da jeg har litt annet å gjøre + at jeg venter på noen deler Men her er bilde av et lite eksperiment husk at dem kun er satt inn og ikke festet og dem skal lakkeres i bilens farge Så litt stor ut i crom:) men få di lakkert i bilens farge så blir detta knallbra sondre:)
Pitstop Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Jeg ville droppa traktene mye penere uten.. Fint uten også, men da er den akkurat som alle andre E36 coupe i norge med bare en litt annen farge Dette er en liten ting jeg synest er kult som jeg skjønner godt at ikke alle gjør, men for eventuelt neste eier så er det gjort i en håndvending å fjerne disse om man ikke liker dem
Pitstop Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Ser veldig stor å fremtredende i chrome ja....blir 10 ganger bedre når dem blir lakkert
SpiderPig Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Ser veldig stor å fremtredende i chrome ja....blir 10 ganger bedre når dem blir lakkert det kan jeg også tenke meg egentlig blir sikkert mye bedre da tøft å ha noe som skiller seg ut også ja..
jakobm5 Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Greit å ha noe litt anderledes Liker tankegangen din på bil
BMW Fred Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 sikkert enda mer diskre om de er svarte som grillen da men er jo ikke noe alle har da så er jo noe med det å da
matsrh Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Tror det blir tøft i bilens farge! Litt skeptisk i chrome...
Torek Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Kjør på med trakter! Det blir dritgromt hvis du lakkerer dem svarte
Pitstop Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Traktene blir foreløbig, så får vi se når dem er lakkert i bilens farge om det blir bra eller ikke om det ikke skulle bli bra, så er sort et alternativ ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå