Pitstop Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 du er ikke interesert i nytt dashbord ?=) Tenker du på facelift dashbord? det som står der er strøkent, så det blir nok stående
molid Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 tenker på dette dashbordet=) da jeg ikke har coupe lenger så har jeg ikke bruk for det=)
Pitstop Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Å sånn ja Nei det blir ihvertfall ikke prioritert foreløbig
Pitstop Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Hva er det du brukte som trakter i front fangern ? Det er trakter til subkasse i aleminium av merket "Caliber" som selges blant annet på Bilxtra
jakobm5 Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Hva er det du brukte som trakter i front fangern ? Det er trakter til subkasse i aleminium av merket "Caliber" som selges blant annet på Bilxtra Du må få lakkert traktene nå og ikke minst felgene,,,ser ikke ut som det blir sommerføre på en stund men,,,denne skal vell ikke ut uansett:)
Pitstop Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Hva er det du brukte som trakter i front fangern ? Det er trakter til subkasse i aleminium av merket "Caliber" som selges blant annet på Bilxtra Du må få lakkert traktene nå og ikke minst felgene,,,ser ikke ut som det blir sommerføre på en stund men,,,denne skal vell ikke ut uansett:) Må få på nokkla lakk snart ja
molid Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Å sånn ja Nei det blir ihvertfall ikke prioritert foreløbig ja tilbudet står nå med bud viss du er intersert=) siden du hadde så flott bil så er kult med litt uvanlig dashbord og=) selges billig og=)
BMW-Coupe Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Å sånn ja Nei det blir ihvertfall ikke prioritert foreløbig ja tilbudet står nå med bud viss du er intersert=) siden du hadde så flott bil så er kult med litt uvanlig dashbord og=) selges billig og=) Gleder meg til å se bilen "ferdig"
Endre Hånde Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 For all del, behold original dashbord.. Dette så jo helt Jxxxx ut!
Pitstop Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Å sånn ja Nei det blir ihvertfall ikke prioritert foreløbig ja tilbudet står nå med bud viss du er intersert=) siden du hadde så flott bil så er kult med litt uvanlig dashbord og=) selges billig og=) Takker for tilbudet, så får jeg se hva jeg gjør
jakobm5 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Å sånn ja Nei det blir ihvertfall ikke prioritert foreløbig ja tilbudet står nå med bud viss du er intersert=) siden du hadde så flott bil så er kult med litt uvanlig dashbord og=) selges billig og=) Takker for tilbudet, så får jeg se hva jeg gjør oppdatering??
Pitstop Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Det blir Kom nye skinntrekket til førerstolen i dag, så da blir det montering i helga
jakobm5 Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Det blir Kom nye skinntrekket til førerstolen i dag, så da blir det montering i helga oppdatering? lenge siden trekket kom nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå