ZhilleN Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 synes prøveskilta matcha senterkoppa dine meget bra Utrolig flott hvertfall!!
Pitstop Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Godt å høre at folk liker bilen Va kanskje ikke så dumt med røde skilt med tanke på senterkoppene nei..hehe
evovrs Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 alt er veldig pent, men røde senter på felgene, det passet ikke den bilen godt, så "galt" ut,,,
Pitstop Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 alt er veldig pent, men røde senter på felgene, det passet ikke den bilen godt, så "galt" ut,,, Neida...rødt senter er kult..hehe Men selvføgelig er det smak og behag
sector59 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Nice! takker for hjelpa Sondre, glemte å bestille senter og klistermerker men det ordnet deg
Pitstop Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Satt å tenkte på det med senterkopper og klistermerker, men det sporet litt av...hehe
evovrs Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 sier ikke at ikke røde kan være pent, men ble litt ensomt med det røde, kanskje vært kult hvis du hadde røde calippere ??
Pitstop Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 sier ikke at ikke røde kan være pent, men ble litt ensomt med det røde,kanskje vært kult hvis du hadde røde calippere ?? Det er sant, men er jo røde baklykter men er jo fort å bytte til sorte senterkopper for den som måtte ville det senere
evovrs Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Får håpe at det er en "rødtopp" som kjøper bilen da, da står det i stil uansett, pen bil
bcRichard Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Denne var bare helt RÅ! For et pågangsmot! Fineste E36 jeg tror jeg noen gang har sett! Stå på
johan-is Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 lest igjennom hele tråden nå og vil si dette var en bra tråd, ting har jo virkelig gått unna! så på bilen når jeg var med Kevin og satt på sommerskoene hans, og skal virkelig si at denne bilen ser utruuulig strøken ut, og etter du får senket den nå så blir den nok en av di peneste jeg har sett!! godt jobba (Y) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå