Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 446
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da er bilen godkjent senket på biltilsynet :D:D

Da gjenstår bare EU-kontroll og skilting :D

eu og skilt før gs treffet da og selge den der? 8)

Skrevet

hei nå har jeg ikke lest gjennom hele prosjektet men min mening er ikke ha lykte senkere. sett på xenon lys i alle lykter (vist du ikke har det allerede). bytt felger grått på grått er som smør på flesk. var jeg litt streng nå? ikke miss forstå meg digger bilen din misunner bilen men bare ett innspill :)

Skrevet

Lyktesenker ble ikke montert...bare glemt å fjerne avstemningen :D

Samme farge senter felg og bil er jo gammelt tyskerstuk å jeg synest det funker, men skjønner godt at ikke alle deler min mening der :D Men heldigvis er felger en enkel del og bytte for den som liker noe annet :D

Litt usikker på det med xenon i alle lys enda, men meget mulig det blir montert :)

Skrevet

Når du skulle godkjenne, han kom vel ikke tilfeldigvis med en 11cm kloss, og målte om det butta under? :)

Skrevet
Lyktesenker ble ikke montert...bare glemt å fjerne avstemningen :D

Samme farge senter felg og bil er jo gammelt tyskerstuk å jeg synest det funker, men skjønner godt at ikke alle deler min mening der :D Men heldigvis er felger en enkel del og bytte for den som liker noe annet :D

Litt usikker på det med xenon i alle lys enda, men meget mulig det blir montert :)

hehe det er sant godt ikke alle deler samme mening :P selve felgene er helt riktige bare liker ikke den lakerte sentere i samme farge. setter du xenon lys i alle lykter synes jeg bilen får ett "nyere look" varier med styrken på xenon lysa så blir det pent ;)

bveor93qgyybq8fl5tn9.jpg

y1hczg8zysesag2kqt1r.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...