Pitstop Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Da er bilen godkjent senket på biltilsynet Da gjenstår bare EU-kontroll og skilting
jakobm5 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Da er bilen godkjent senket på biltilsynet Da gjenstår bare EU-kontroll og skilting eu og skilt før gs treffet da og selge den der?
Pitstop Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Skal prøve å få til noen bilder igjen Men den blir uansett å se på treffet i Bud den 4.juni
Pitstop Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Trakter i framfanger er også lakkert og montert
speedyracing Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 hei nå har jeg ikke lest gjennom hele prosjektet men min mening er ikke ha lykte senkere. sett på xenon lys i alle lykter (vist du ikke har det allerede). bytt felger grått på grått er som smør på flesk. var jeg litt streng nå? ikke miss forstå meg digger bilen din misunner bilen men bare ett innspill
Pitstop Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Lyktesenker ble ikke montert...bare glemt å fjerne avstemningen Samme farge senter felg og bil er jo gammelt tyskerstuk å jeg synest det funker, men skjønner godt at ikke alle deler min mening der Men heldigvis er felger en enkel del og bytte for den som liker noe annet Litt usikker på det med xenon i alle lys enda, men meget mulig det blir montert
ZhilleN Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Når du skulle godkjenne, han kom vel ikke tilfeldigvis med en 11cm kloss, og målte om det butta under?
Pitstop Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Det gjorde han, men det var jeg forberedt på så det gikk fint
haybimmsen Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 sleve sleve, steike min kor flink du e, blir heilt dårlig eXD ka du sa om trekk til stolene dine? fikk du nytt trekk?;P hvor henne?
Pitstop Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Hehe..takker Byttet trekke på ryggen til førerstolen Kjøpte orginaltrekk fra Bmw
speedyracing Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Lyktesenker ble ikke montert...bare glemt å fjerne avstemningen Samme farge senter felg og bil er jo gammelt tyskerstuk å jeg synest det funker, men skjønner godt at ikke alle deler min mening der Men heldigvis er felger en enkel del og bytte for den som liker noe annet Litt usikker på det med xenon i alle lys enda, men meget mulig det blir montert hehe det er sant godt ikke alle deler samme mening selve felgene er helt riktige bare liker ikke den lakerte sentere i samme farge. setter du xenon lys i alle lykter synes jeg bilen får ett "nyere look" varier med styrken på xenon lysa så blir det pent
ZhilleN Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 synes prøveskilta matcha senterkoppa dine meget bra Utrolig flott hvertfall!!
BMW Fred Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Må det være minst 11 cm klaring over alt ? eller hva er det snakk om ? Ikke orka å godkjenne mitt jeg.. tar det når jeg blir stoppa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå