Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 446
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva heter den grå fargen? Synes den var skikkelig rå![/quo

Den på E92`n som det er bilde av skal d iallefall være Frozen grey med blank klarlakk istede for matt :) På den E36`n er jeg usikker :)

Skrevet
Dette blir vel like rått som alt det andre som du har laget Sondre! ;)

Blir gøy å se resultatet, krysser fingrene for rødt og svart jeg! ;)

Takk takk :D

Mange ulike meniger om farge kombo ser jeg, men tror jeg er ganske fast bestemmt på Grå og svart, da det er litt uvanlig å se på E36 samtidig som jeg tror at det blir tøft :D

Pluss at rød og svart blir jo alt for enkelt når bilen allerede er rød...hehe :wink::wink:

Skrevet

90% av forhjulstillingen er nå ferdig sammen montert :D står igjen å bytte indre og yttre styrestag på hver side og bytte foringene og festebrakkettene på stabstaget :)

Skal bli godt å få den på hjula igjen og få en liten oppstart av motor å begynne pusse den ned til lakkering :)

Hjulhus etter litt rengjøring :)

a904oqe52ndddtp1fdba.jpg

6xwlkuttqqkv0nf5xia9.jpg

uif2x2f6t9r7asivppjz.jpg

crym29rk3zukgweea2uc.jpg

sqs1due5s68qe9qlit6g.jpg

Etter litt voksbasert tectylering og montert bærebru, demper og bremser ( Bremseklaver er blå av den enkle grunn at dem er sandblåst og syregrunnet :D Hjulhusene skal tectyleres igejn etter lakkering )

qky57b8ow45ye5edhxb1.jpg

0kp0dixox3erncxe71rl.jpg

qko1ongclf6jt7hzixoh.jpg

v36m8vvuhfb9ovvkxuka.jpg

yhsp66oc3lorzrxwzfkd.jpg

Skrevet

Takk :D

Er lett å legge litt arbeid i det når utgangspunktet er så bra :)

Fremdeles litt sjokkert over hvor bra karroseriet er og hvor velholdt bilen har vært :) å det er jo en kjempefordel for å få et bra resultat :)

Skrevet

Da er indre og ytre styrestag byttet og powerflex foringer på stabstag foran kommet på, samt noen nye brakketer og skruer :)

Bare litt småpjask igjen nå, så er den klar for å flyttes i helgen for å påbegynne pussing og lakkering :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...