raymotor Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 bli så snasent ta her sondre, glede me t å se resultatet!!
Torek Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Nice. Alltid moro når du bygger bil Grått og svart ftw!
BMW-Coupe Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Dette blir vel like rått som alt det andre som du har laget Sondre! Blir gøy å se resultatet, krysser fingrene for rødt og svart jeg!
Pitstop Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Hva heter den grå fargen? Synes den var skikkelig rå![/quoDen på E92`n som det er bilde av skal d iallefall være Frozen grey med blank klarlakk istede for matt På den E36`n er jeg usikker
Pitstop Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Nice. Alltid moro når du bygger bil Grått og svart ftw! Hehe...takk for det
Pitstop Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Dette blir vel like rått som alt det andre som du har laget Sondre! Blir gøy å se resultatet, krysser fingrene for rødt og svart jeg! Takk takk Mange ulike meniger om farge kombo ser jeg, men tror jeg er ganske fast bestemmt på Grå og svart, da det er litt uvanlig å se på E36 samtidig som jeg tror at det blir tøft Pluss at rød og svart blir jo alt for enkelt når bilen allerede er rød...hehe
Pitstop Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 90% av forhjulstillingen er nå ferdig sammen montert står igjen å bytte indre og yttre styrestag på hver side og bytte foringene og festebrakkettene på stabstaget Skal bli godt å få den på hjula igjen og få en liten oppstart av motor å begynne pusse den ned til lakkering Hjulhus etter litt rengjøring Etter litt voksbasert tectylering og montert bærebru, demper og bremser ( Bremseklaver er blå av den enkle grunn at dem er sandblåst og syregrunnet Hjulhusene skal tectyleres igejn etter lakkering )
Pitstop Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Blir desverre ikkje så mykje skruing i dag da det e litt andre ting som må ordnes også
Kristian Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 kriiiiise sondre! na sandblåsern kan du nå bare sette igjen der ute, så kan i låne den litt
Pitstop Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Å ja brukte den som vi har på jobb e
///Mr.X Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Blir en nydelig bil! flott arbeid dette, ser ut som alt blir gjort til den minste detalj
Pitstop Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Takk Er lett å legge litt arbeid i det når utgangspunktet er så bra Fremdeles litt sjokkert over hvor bra karroseriet er og hvor velholdt bilen har vært å det er jo en kjempefordel for å få et bra resultat
Pitstop Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Da er indre og ytre styrestag byttet og powerflex foringer på stabstag foran kommet på, samt noen nye brakketer og skruer Bare litt småpjask igjen nå, så er den klar for å flyttes i helgen for å påbegynne pussing og lakkering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå