matsrh Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Blir nesten som en ny e36 dette jo. Drit bra utgangspunkt bilen til raymond, skal du gjøre noe med motoren?
Pitstop Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Skulle ihvertfall tro at den går gjennom EU kontroll..hehe Utrolig bra utgangspunkt ja Toppen er allerede overhalt og det er nytt register på den, så det eneste jeg kommer til å gjøre er å kjøre full service på den og eventuelt bytte vanos visst den er sliten
matsrh Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Hadde vært noe rart med kontrolløren hvis den ikke går gjennom ihvertfall Når blir bilen å se rullende rundt da? Så forts snøen forsvinner?
Pitstop Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Ferdig med forhjulstillinga i kveld og fått den ned foran, så kun noe småpjask igjen bak så får jeg den vel på alle 4 hjul i morra tenker jeg Er vel noge lunde klar for rulling om 2-3 uker tenker jeg...kommer litt ann på hvor fort lakkeringen går
Frode G Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Heisann Sondre. At bilen e bra d over raske ikke me i d heile tatt. Får han som hadde den først her i byen va jævlig nøyen me na bilen der.. Altså me vask å stell å sånt.. Mvh Frode G
Pitstop Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Det er merkbart kan du si Noen smådeler til Da var forhjulstillingen komplett med alt nytt Glemte å ta bilde etter at jeg fikk den ned på hjul i går, men kommer i morgen
Kristian Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Skulle ihvertfall tro at den går gjennom EU kontroll..hehe Utrolig bra utgangspunkt ja Toppen er allerede overhalt og det er nytt register på den, så det eneste jeg kommer til å gjøre er å kjøre full service på den og eventuelt bytte vanos visst den er sliten godkjent sa coiloversan der da?
Pitstop Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Skulle ihvertfall tro at den går gjennom EU kontroll..hehe Utrolig bra utgangspunkt ja Toppen er allerede overhalt og det er nytt register på den, så det eneste jeg kommer til å gjøre er å kjøre full service på den og eventuelt bytte vanos visst den er sliten godkjent sa coiloversan der da? Va da fælt så negativ du skulle være da vi får sjå
eirikbg Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Må vel av igjen før eu kontroll. Iallefall om den som tar eu kontroll følger reglene
Kristian Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Skulle ihvertfall tro at den går gjennom EU kontroll..hehe Utrolig bra utgangspunkt ja Toppen er allerede overhalt og det er nytt register på den, så det eneste jeg kommer til å gjøre er å kjøre full service på den og eventuelt bytte vanos visst den er sliten godkjent sa coiloversan der da? Va da fælt så negativ du skulle være da vi får sjå negativ?? ii?? nei du bare lurte på om du ha fiska frem nokka tüv på k-sport
Pitstop Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Har TUV til E36, men må ha rette fjørene
Morgan GS Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Trenger ikke å fiske her bare fjærene er riktige i forhold til den TUV`n vi har på K-sport til E-36 så går det bra . om ikke så har vi fjærsett som mr pitstop putter inn som er etter TUV kravet
Kristian Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Trenger ikke å fiske her bare fjærene er riktige i forhold til den TUV`n vi har på K-sport til E-36 så går det bra . om ikke så har vi fjærsett som mr pitstop putter inn som er etter TUV kravet kan du ikke fiske frem noe som er godkjent til e28 å da morgan
Pitstop Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Da er bilen kommet seg ned på alle 4 hjul og klar for flytting for pussing og lakkering lørdagen Har også fått på bensin og startet opp, og alt funker kjempefint Bilder kommer
Morgan GS Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Trenger ikke å fiske her bare fjærene er riktige i forhold til den TUV`n vi har på K-sport til E-36 så går det bra . om ikke så har vi fjærsett som mr pitstop putter inn som er etter TUV kravet kan du ikke fiske frem noe som er godkjent til e28 å da morgan Kun på E-36 gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå