Pitstop Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Vet at bildene er EKSTREMT dårlige, men det skal ordne seg når jeg får flyttet bilen dit det er lys og får tatt bilder med skikkelig kamera
sn-racing Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Har du tatt bilde me kallkulator eller??))))
jakobm5 Skrevet Januar 29, 2011 Skrevet Januar 29, 2011 Vet at bildene er EKSTREMT dårlige, men det skal ordne seg når jeg får flyttet bilen dit det er lys og får tatt bilder med skikkelig kamera ta her bli bra sondre:) gle me på resultate:)
Pitstop Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Da va bil`n flytta til ny plass for å begynne å pusse ned te lakkering begynner på mandag, så vil komme bilder snart Har også fått flytta E30 M-tech2 m20 3,2`n til samme plass som jeg har holdt på med E36`n nå, og skal begynne å gjøre klar siste finnish på den så den blir klar for sessongen...vil komme bilder i prosjekttråden på den også de nærmeste dagene
Pitstop Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Blei lite gjort i går, da det dukket opp litt andre ting som måtte gjøres i hus og hjem Prøver på igjen i dag
Pitstop Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Desverre vært syk noen dager, så ikke skjedd stort gitt Visst formen er blitt bedre til i morgen så skal jeg prøve på igjen
Pitstop Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Fått gjort litt småting i dag Gjort skikkelig reint i dørhull og bagaseromsluke innvenndig+++ Har også slipet ned kanaler og borret hull for fester til M3 sideskjørt Dem har fått syregrunning og et strøk med lakk, venter nå på at det skal tørke så skal det på et tynt lag med bodyskyd
winchester Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Ser de som jobber på GS Bud har det godt! Blir bra!
Pitstop Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Blei en runde på vogna i går kveld sammen med Morgan, å vips så var bilen ferdig grunnet Fikk også mattet ned mesteparten av dørhullene også, så no blir lakkering innvendig snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå