BMW-Coupe Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Ser utrolig bra ut så langt dette! Imponert over tempoet her altså...stå på!!!
Pitstop Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Takk takk Morgan som står for tempoet...hehe
Morgan GS Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Takk takk Morgan som står for tempoet...hehe blir jo fora med redbull hele kvelden jo . var lite å utsette på denne doningen da .....flekk her og en dert der liksom..hehe
Pitstop Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Fikk pussa litt i går....satser på lakkering i helga
matsrh Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Så fort ja! Da håper jeg på bilder søndags kveld
ZhilleN Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Veldig lik min må jeg jo si.. Ser veldig bra ut så langt! Gå for rød og svart, svart tak, svarte speil, det var mine planer med min, jeg har også tenkt på svart stripe, tynn, akkurat i falsen på siden, som er delt i to, på størrelsen med alpinastripene i tykkelse
Pitstop Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Viktig at det går i jamt tempo vettu Den blir nok grå og svart
Pitstop Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Overtid på jobb i går kveld og i kveld, så lite framgang desverre Men får at jeg får gjort en del i løpet av helgen
ZhilleN Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Okei, kan bli bra det også har trua jeg Håpte du beholdt den rødfargen men..
sladjan Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Blir rått det her. Spent på hvordan det blir med svart tak. Riktig farge du har valgt ihvertfall
Pitstop Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Takk takk Får se hva kvelden bringer...satser på å få gjort en del i kveld
Pitstop Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Hehe...hadde vært godt det nå Men nå er alt ferdig matta ned, så kun maskering igjen og rett i boksen Kommer bilder i løpet av natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå