Pitstop Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Fargen på bilen heter Sparkling Graphite og fargen på taket Cosmosschwarz med 3gram ekstra blå perlemoreffekt på pr.1 liter
Torek Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Nydelig! Da er det bare å kjøre igang med montering! ;D
Pitstop Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Skal prøve å få tatt en 4-hjulskontroll tidlig denne uken så alt i understell er justert og iorden før jeg begynner å montere den sammen
Clerion Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Detta blir bra! Heftig farge Følger med her!
Pitstop Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Skrevet Februar 14, 2011 Takker Må si meg meget fornøyd med fargen ja, men gleder meg til å få lakkert ferdig motorrom og bagasjerom så all rødfargen blir borte
ZhilleN Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Tøft med noe nytt! Blir spennende og se sluttresultatet, men motorrommet er rødt eller?
G-RACING Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Ser som vanlig nydelig ut Korleis går det med e30 cab'en då? Blir det gjenoppbygging?
anders87 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 @ ZhilleN : ... gleder meg til å få lakkert ferdig motorrom og bagasjerom så all rødfargen blir borte Dette blir nok konge som vanlig dette Har ikke sett noe jeg ikke liker av bygga dine ennå Hva kommer på av felger? Mulig du har nevnt det, men har ikke fått lest igjennom alt..
Pitstop Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Takker for alle komentarer.....godt å høre at dere liker bilen og at jeg ikke dreit meg ut på fargevalget..hehe Motorrom og bagasjerom er rødt innvendig ja, men har lakker kantene innvendig i bilens farge Resten av motorrom og bagasjerom skal lakkeres i løpet av uka Felgene som ska på er disse i 8,5*19et40 foran og 9,5*19et46 bak, og senteret blir lakkert i bilens farge (Tyskerstuk) med høyglanspolert kant uten klarlakk
Pitstop Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Ser som vanlig nydelig ut Korleis går det med e30 cab'en då? Blir det gjenoppbygging? Takk takk Den blir nok desverre ikke bygd opp igjen da den er for skjev....så det vurderes å selge den i deler
ZhilleN Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Det blir gromt med de hjula, denne blir gjennomført!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå