Gå til innhold

bbs lm på E36

can92
 Share

Anbefalte innlegg

noen som har bilde av en E36 coupe med 19" bbs lm felger ? lurer på hvordan deet ser ut, da det har seg slikt at gs ikke får inn 18", men kun 17 og 19" i disse felgene.. og i mine øyner syntes jeg 17" blir for lite

og noen som vet om 19" vil passe uten noe valsing og slikt i hjulbuene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal slite med å få på 9.5*19 bak iallefall..

Det bredeste du kan få på i mine øyne er 9" med ET43-46

Ellers så hadde jeg helt klart gått for 17" til E36...

18" (i alle bredder) er helt hore å kjøre på i forhold, så da kan umulig 19" være noe bedre..! Og da mener jeg kjøreegenskaper, ikke gammelmanns- klaging om at det er for stivt/lite fjæring etc..hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal slite med å få på 9.5*19 bak iallefall..

Det bredeste du kan få på i mine øyne er 9" med ET43-46

Ellers så hadde jeg helt klart gått for 17" til E36...

18" (i alle bredder) er helt hore å kjøre på i forhold, så da kan umulig 19" være noe bedre..! Og da mener jeg kjøreegenskaper, ikke gammelmanns- klaging om at det er for stivt/lite fjæring etc..hehe :wink:

Jeg har selv hatt 9,5x19" på min gamle E36 coupe. Så det trenger men så absolutt ikke å slite med bak, så lenge innpresset er riktig. Med ET46 går dette strøkent så lenge dekkdimmensjonen og senk er riktig. Kjør på med 235-35-19, så går det bra ;) Får du tøft stuk bakfra og, med litt dekkstrekk! Du trenger altså ikke å valse..

Er jo "snowmanxxx" som er nye eieren av gamle bilen min, så er riktig det han sier.

Men ja, 19" på E36 kan se stort ut. Smak og behag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...