Mariuse34 Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hei! Har beige skinn i min e39. Det er litt skittent etter 11 år og kunne trenge en god behandling. Noen som vet om noen gode midler for å gjøre dette? Kanskje få farget opp litt skinn osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Swissvax Leather Care Kit er suverent for å rense skinnet. Prøv å rens det før du begir deg ut på skinnfarging. Det kan tenkes at det holder i massevis å rense og smøre inn skinnet med skinnkrem. http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 7919/16081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Du kan også se her; http://www.bilforumet.no/bilpleie/19140 ... seter.html bla litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Må jeg kjøpe på nettet eller selges det over disk noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Er vel litt langt å reise til Lillehamar. Ellers veit eg ikkje om nokre butikker du kan stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Parts & Retards i Ås... www.partsandretards.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Hei igjen! produktet til Swisswax fra Parrts and retards var helt sykt effektivt. Men oppdaget samtidig at både førersetet og setet på passasjersetet kan ha godt av å farges opp i løpet av våren. Noen innspill på enten DIY eller folk som er flinke og ikke alt for dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Her har Swissvax også et helt suverent produkt! Jeg farget opp igjen mine skinnseter med Leatherhealer ( http://www.swissvax.no/index.php?page=s ... &Itemid=64 ) og resultatet ble meget bra. Eneste som er litt "klønete" er at du må sende inn en liten skinn-prøve til Swissvax, slik at du får eksakt fargenyanse. Men tro meg, det er verdt det Mener jeg tok noen før/etter- bilder....skal se om jeg finner de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Før: Etter: En grei forbedring, dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Hvilken farge? Har et komplett sett for farging av skinn fra Dynamixdyes jeg skal selge, bestilt etter farge Licht-Gelb. Det er en lys beigenyanse med bittelitt gulskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 SST: Det burde ikke bli noe problem. Har akkurat byttet hodestøttene (fordi forrige eier herpet dem med et elendig dvd system) og kan ta fargeprøve fra dem. Odd-M: Jeg tror det er samme farge som jeg har. En sånn lys beige, men ganske varm. Skal sjekke fargekode. Hva skal du ha eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Upholstery STANDARDLEDER/BEIGE E36 SANDBEIGE E (O7SN) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ikke samme farge. Din er litt brunere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå