Gå til innhold

318is turbo til salgs full M-look (solgt)


MotorViagra
 Share

Anbefalte innlegg

Man får vel registrert turbo i vognkortet så lenge bremsene er i forhold til hestene.. Altså jo mer hester under pansret, jo bedre bremser må man sette på bilen, stemmer ikke dette?

hadde de bare vært så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny pris.

Ønsker reint salg, og ikke innbytte.

Alle de som har ringt/sendt mail har noe de vil bytte inn eller må selges først :)

Altså innbytte er ikke det jeg ser etter men er det noe som skulle være intr. så er det jo muligheter for det.

Forslag frem til nå:

Motorsykkel ikke intr.

Toyota gt2 eller 4 husker ikke Ikke intr.

Bmw 523 touring, kunne vært intr men det må være til en meget gunstig pris da det er utrolig mange av disse til salgs og ikke enkelt å bli kvitt.

Båt ikke intr..

M3 e46 ikke intr, blir for mye i mellom for min del ;)

Dette er tilbud frem til nå, og flere bud.

Høyeste bud er pr.dags dato 84.000kr

Prisen som den ligger til er diskuterbar men ikke 84.000 det er for lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du garantere at denne er holdbar, tenker da på motormessig, girkasse, understell osv..

Jeg kan ikke garantere at du ikke kjører "dust" eller kall det hva du vil :)

Men du skjønner sikkert at jeg kan ikke garantere dette, kommer det en som gir gass på kald motor, skrur av motor etter mye hardkjøring med en gang osv. Altså en som ikke skulle hatt en slik bil så kan ikke jeg garantere at den holder. Men kan garantere at den går i stykker :)

Ellers om man bruker bilen med sunn fornuft er dette et oppsett som fungerer lenge!

Monterte på en i 2006 denne går ennå, å har gått med 1 bar i ladetrykk hele veien.

Når det kommer til drivverk holder dette med tanke på girkasse, mellomaksjel, og drivknuter.

Diffen er vel svakheten om man skal spinne å herje på tør asfalt.

Motormessig er denne veldig bra!

Understell er det nye dempere fjærer mm, (bærekuler mm også)

Ingen ulyder 100% tight å fin.

4 hjuls kontroll er også tatt etter dette er byttet.

Altså jeg er ikke en som er lett på gassen (liker å gi på litt tider), og jeg bruker denne bilen daglig. Har vært på turer til oslo, sverige mm. Ikke noe problem, å ja den fått kjørt seg, men det tåler den.

Det er ikke slik at du bør være redd for å gi gass ;)

300hk er heller ingen overdrivelse, har testa litt mot en m3 3l og denne hadde ikke sjangs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel registrert turbo i vognkortet så lenge bremsene er i forhold til hestene.. Altså jo mer hester under pansret, jo bedre bremser må man sette på bilen, stemmer ikke dette?

hadde de bare vært så lett!

Så det er ikke sånn altså? Kamerat bygger om en audi 90 quattro til s2.. Der er det bare punktsveisa på ramma så han måtte sveise rundt hele eller noe sånt. Bygger inn turbo og satte på ventilerte skivebremser på alle hjulene mener jeg.. Husker ikke helt om han omregistrerte den. Men mener han sa at så lenge bremsene tilsvarer hester eller hva han babla om så gikk det gjennom hos BT! Og selvfølgelig jobben er gjort ordentlig..

Mulig ikke jeg fikk med meg all infoen! Eller bare halvparten gikk inn..

Hva annet må man gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel registrert turbo i vognkortet så lenge bremsene er i forhold til hestene.. Altså jo mer hester under pansret, jo bedre bremser må man sette på bilen, stemmer ikke dette?

hadde de bare vært så lett!

Så det er ikke sånn altså? Kamerat bygger om en audi 90 quattro til s2.. Der er det bare punktsveisa på ramma så han måtte sveise rundt hele eller noe sånt. Bygger inn turbo og satte på ventilerte skivebremser på alle hjulene mener jeg.. Husker ikke helt om han omregistrerte den. Men mener han sa at så lenge bremsene tilsvarer hester eller hva han babla om så gikk det gjennom hos BT! Og selvfølgelig jobben er gjort ordentlig..

Mulig ikke jeg fikk med meg all infoen! Eller bare halvparten gikk inn..

Hva annet må man gjøre?

Om han har fått beskjed av BT at dette er kun det som må gjøres er jo det bra for han.

Men det er vel en av de få tilfellene jeg har hørt om at det skal være så enkelt.

Jeg er ikke helt sikker på alt selv hva som må gjøres.

Det beste er å sende en søknad til BT om hva du skal gjøre og hva de mener du skal gjøre-

Følgende tror jeg må gjøres:

Skifte bremser til noen som har samme effektgrunnlag som denne

Co må også være på et tillatt nivå tror jeg

Du må dokumnetere en annen type e36 med samme effekt å hente det meste av understellsdeler fra denne å bytte over.

Komme med bremsepapir på effekten som er i bilen.

Så er det jo opp til BT om de tillater dette igjen da.. noe som er vanskelig det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...