PenguiN- Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Noen andre som har innspill ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 får jo 540 til den prisen dog med litt mer km stand somregel. men likavell! syns det var dyrt, ikke noe jeg hadde vurdert hadde jeg vært på utkikk. 100 tusen + - hadde aldri betalt mer. men ville lagt den på 110-115 så kan folk prute litt! Men skjønner jo din far vil ha mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 er det snakk om en tds? med den gamle m51-motoren? isåfall er den ikke verdt stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Står TDSA så ja, det er en TDS...om det er M51 vet jeg ikke..er vel 140 hk i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Gammel motor ja, M51D25TU OL som står i denne.. 280Nm elns. Samme god motor i Omega og Range Rover fra '95 til '01 og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 er vel knapt verdt 100 den? du får jo 2001 520d rett over 100 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Eg solgte min 525 tdsa for 65t for et år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Jeg kjøpte meg en E39 i høst, og føler vel at jeg fikk relativt god innsikt i prisbildet på prefaceliftbiler. JEG personlig hadde IKKE gitt over 100.000 for en prefaceliftbil, og det uavhengig av hvor lite den hadde gått. Måtte isåfall vært en 540. Begynner å bli en del faceliftbiler til under 100.000 nå. For å finne en riktig pris, gå på finn. Søk på opp til -99 mod. Sorter dyrest øverst. Tok en kjapp sjekk nå, og kun V8, 530D og en og annen drømmer med fantasipriser som er over det prisnivået dere tenker på. Skal du få solgt, bør du heller finne de billigste med sammenlignbar km/utstyr og ta utgangspunkt i de prisene. Du kan jo prøve deg litt over de i pris, men å legge på 40-50.000 er vel litt optimistisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 jeg solgte min 1998mod 525 tdsa som hadde gått 285.000 km for 140.000.- for et år siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 DENNE ER TILSALGS FOR 110 000,- (IKKE prutbart ÈN krone)!!! TA KONTAKT VIA PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 men fortsatt ingen bilder av den aktuelle bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 faen da, pappa er 60 år og kan såvidt å skrive sms Men jo, skal prøve å få han til å sende MMS! er du intressert eller bare lurer du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Bilder av den aktuelle bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 jeg er i markedet for E39, ja. og jeg er selvfølgelig intressert i å se bilder av bilen. Greit å vite om den er så strøken som det sies. Hvordan ser dører og bagasjeluke ut på denne f.eks? MMSbilder er sjelden gode. men sikkert bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 Ok OK. Jeg er VELDIG tilbakeholden med å kalle en bil strøken. spessiellt en 98 modell. Men bilen har som sagt vært i min fars eie de siste 7 årene og han kjører som en....en....60 års gammel mann. De feil og mangler jeg vet om er: Litt riper på panser. Dørtrekk må byttes hvis du vil ha skinn der og (følger med) og en PDC sensor må byttes (fungerer, men er litt treg de første 5 sekundene man har bilen i revers). Rondell felgene er vel noe kantkjørt, men det er vel naturlig når en gammel mann skal farte rundt i 7 år! Alle dekk er veldig gode! Bilen til høyre har helt lik farge som pappas E39: Jeg har naturligvis ikke gått gjennom bilen med forstørrelses glass, MEN jeg vet at dersom pappa hadde funnet rust på nevnte steder hadde dette blitt utbedret fort da han er eks karosseri/lakkerer og vet hvor farlig rust er. Videre så mener jeg at denne bilen trenger M5 speil, 16:9 Navi og kanskje litt tøffere vinter felger for å få den helt "perfekt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå