Markus E30 Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 PERFEKT stuk, du ødelegger bilen ved å senke den mer bak!! Det får du rett og slett ikke lov til!Skal stupe, det som er retro-stance! Skikkelig gromvogn! Håper å få se denne på BMW treff til våren igjen(så kan vi parkere ved siden av hverandre med gamle sledene) Hehe, skal ikke senke no bak trooor jeg! Hverfall ikke enda Kanskje litt mindre dim bak kanskje. Ser litt grom ut hvertfall Men ingen grom motor enda! Hehe, tror ikke den blir kjørt sørover med det første men hvem veit
Markus E30 Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 i like it! menne se og rett ut bulken... Skal prøve på det Men ikke før jeg kommer hjem fra oslo Drar dit et par uker nå!
fizn Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Om jeg husker rett, kappet du framdemperene? Hvor mange mm og har du gjort noe bak? Liker stuke ditt har forrsten noen gamle "retro" høytalere om det er av interesse..
joachim sørlie Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 delte en fjør i to og satte halve på hver mener jeg og si det var..
Markus E30 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 Meget riktig Joachim En fram fjær er ca 9 runder, så det er 4 på hver side
Markus E30 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Selges! Modern vill ikke ha den stående når vi begge flytter ut Skjønner ikke det Kom med bud!
Markus E30 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Ser ikke ut til at noen orker å hente denne. Så da blir den vel værende da
Markus E30 Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Da ser det ut som denne er solgt Får nok et fint hjem
Glema Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Haha, flott komunikasjon mellom dere Alle på forumet vet det før gnilb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå