isanfa Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Se det ja. Komt til et nytt hjem nå. Gikk den hele veien hjem? Eller ble det en kald fornøyelse og ratte den?
Markus E30 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Se det ja. Komt til et nytt hjem nå. Gikk den hele veien hjem? Eller ble det en kald fornøyelse og ratte den? Jepp, den har det! Det ble en kald fornøyelse for den gikk tom for bensin før vi kom til Statoil. Fylte på 10l fra kanne men starta ikke så vi taua den hele veien
gnilb Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Skal prøve kondensfjerner og få tak i motorvarmekabel til den i morgen Får håpe den har lyst å starte da
///MoePower Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Denne må dere kjøre full rat-look på Har en M30B25 uten topp og svinghjul liggende å slenge, bare å komme å hente hvis dere vil ha... Startet og gikk når den stod i bil, tror det meste er der men det får bli til sommeren i såfall E28'n den tilhører kan dere få med for 1500kr. Den er ribbet så det er bare et vrak MEN det er nesten komplett M30 bremser og understell på den
Markus E30 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Denne må dere kjøre full rat-look på Har en M30B25 uten topp og svinghjul liggende å slenge, bare å komme å hente hvis dere vil ha... Startet og gikk når den stod i bil, tror det meste er der men det får bli til sommeren i såfall E28'n den tilhører kan dere få med for 1500kr. Den er ribbet så det er bare et vrak MEN det er nesten komplett M30 bremser og understell på den Kan være det blir det ja Lettere å lage fler bulker enn å rette dem ut PM sendt!
Glema Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Følger med her og Markus Satt selv å så på den bilen på nett, bare synd jeg er på have for tiden, ellers hadde jeg vurdert den sterkt.
Markus E30 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Følger med her og Markus Satt selv å så på den bilen på nett, bare synd jeg er på have for tiden, ellers hadde jeg vurdert den sterkt. Du får gjøre det! Syns det er greit du er mye på havet jeg da
Markus E30 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Da er nye dyser på vei i posten Eller blir sendt i morgen
Markus E30 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 tøft:) følger med Du får gjøre det Bra fler liker det Skal skaffe meg en til jobb så blir det litt mer penger å bruke
Markus E30 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 En ting jeg har funnet ut, og det er at takgrind er ikke lett å oppdrive Er vel ingen som har en liggende å støve eller vet om noen som har en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå