gnilb Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Har faktisk gjort noe nå Hadde bensintanken nede i går. Tømte den, rengjorde og satt den på plass. Bensinfilteret var tett så det blåste vi reint med trykkluft Fylte på nye bensin og vrei om tenninga og tror du ikke han var dau
Markus E30 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Skjedd litt her nå Mens vi venter på bensinpumpe så har vi lakkert litt deler, pussa litt felger, kjøpt deler til et lite prosjekt som blir ferdi i morgen tror jeg Og vinkelsliper er kjøpt. Bilder sier mer enn 1000 ord Edit; Bytta ut bilde
Glema Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 Regner med dere satser å ha denne på veien før sommeren er over
Markus E30 Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 Ja, helst i går, men får ikke bensin Skal ikke skilt på den men..
Markus E30 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Det som er lakka er; - Listene forran - Kanalen - Nyrene - Det rundt lyktene - Luftinntakene på panseret Felgene er bare grovpolert, men skal finpoleres Fjærene er kappa i to og fordelt på hver side ! Skal prøve en bensinpumpe i dag, så om vi får start!
joachim sørlie Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Ta av dørtekket og smell ut bulken i døra da ellers ser det bra ut
Markus E30 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 Skal det Kjørte på bilen med russebilen, derav bulken
Maloi Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Denne blir råd med andre felger kanskje jeg skal bosche min bil også^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå