FCBayern Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 kan de som har carbonfolie legge ut bilder av det her? jeg vurderer å kjøpe noen nussbaum lister for så og trekke de og så vurdere om jeg liker det etter at jeg har montert det for å se skriv gjerne om det er matt eller høyglans, evnt teknikker ved påføring. starter med Terje sin 535 her på forumet, han har gjort det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Er dette den filmen man får kjøpt på finn.no ? (søk carbon folie)..? Med 40% bøyelighet ? Ser veldig bra ut og er jo vanvittig besparende iforhold til original, og matt carbon er jo veldig grovt og "mandig" FLOTT UTFØRT! 5 stjerner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 ps: endre gjerne topic til: Vis oss ditt carbon-folierte interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Var nice det der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Har nettopp mottatt folie i posten, bestilte en prøve på ebay men har ingen aning hva jeg skal trekke, noen ide? Er veldig spent på kvaliteten, kanskje best å kjøpe fra 3M? Så sykt fint ut med slike lister i E39'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Har lyst å trekke listene mine i min e60 slik som vist på bildene over .. De er for øyeblikket i polert treverk (eksklusive greierog dyrt treverk, ja, men ser ikkje veldig pent ut ... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 De er for øyeblikket i polert treverk (eksklusive greierog dyrt treverk, ja... ) Med mindre du har noe Individual/spesialbestilte greier, så er det bare plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Kor får man kjøpt slikt? Foruten ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Det der i første posten var jo nydelig utført! Det er viktig at det ikke er sånn folie som er bare er trykket mønster, men faktisk slik som er i "3d" flettet mønster. Ser gull ut både i matt og blank versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 på finn.no selger autoroyal en folie med HØY bøybarhet (bra når man skal legge på f.eks speil) i matt carbon! Billig er det også, så går ant å kjøpe en bit og prøve og se om man vil kjøpe mer! Er ganske sikker på at det er tilsvarende som har blitt brukt i første bildene! men husk, når man skal legge slik film (har gjort det selv med dårlig resultat) så er tålmodighet, varmepistol/hårføner ALFA OMEGA for å få slik kvalitet som han på de første bildene har oppnådd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Pent!! Hvordan er dette å legge på? er det som film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 jeg har gjort dette selv i audien og på telefon.. kommer langt med litt varme. ikke så altfor vanskelig egentlig. Men matcher litt dårlig mot orginal blank carbon da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Ja, det er det er jo såklart stivere enn ett klistremerke, men som sagt, om man tar seg god tid å har hårføner/varmepistol til å mykne folien opp med før man legger på så er det som sagt ganske enkelt..er vel 0,4mm tykkelse og svært likt som carbon! (den jeg har bestillt hos de tidligere var det, og det var blank..denne var MYE fetere i matt!!!!) 2mymy, har du bestillt fra autoroyal? den jeg fikk derifra var så og si helt lik som original carbon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 De er for øyeblikket i polert treverk (eksklusive greierog dyrt treverk, ja... ) Med mindre du har noe Individual/spesialbestilte greier, så er det bare plastikk Nei nei, det er ekte treverk i min. Tro det eller ei Står i ei liste eg har i bilen, over utstyr osv. Hugser ikkje ka treverket heter, men det var et elle annet med en eller annen frukt/grønsak. Morelle-treverk, f.eks, eller noe i den dur ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Less talk, more photos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå