Gå til innhold

Vis oss ditt carbon-folierte interiør!

FCBayern
 Share

Anbefalte innlegg

kan de som har carbonfolie legge ut bilder av det her? jeg vurderer å kjøpe noen nussbaum lister for så og trekke de og så vurdere om jeg liker det etter at jeg har montert det for å se :)

skriv gjerne om det er matt eller høyglans, evnt teknikker ved påføring.

starter med Terje sin 535 her på forumet, han har gjort det:

j9ncwbxvvycfrbelvd81.jpg

l7s9jotn9p6zzeea680j.jpg

8hubbex5jaj8q8goimkt.jpg

5hd4k9ftaagylwmy56u9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette den filmen man får kjøpt på finn.no ? (søk carbon folie)..? Med 40% bøyelighet ? Ser veldig bra ut og er jo vanvittig besparende iforhold til original, og matt carbon er jo veldig grovt og "mandig" :) FLOTT UTFØRT! 5 stjerner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der i første posten var jo nydelig utført!

Det er viktig at det ikke er sånn folie som er bare er trykket mønster, men faktisk slik som er i "3d" flettet mønster. Ser gull ut både i matt og blank versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på finn.no selger autoroyal en folie med HØY bøybarhet (bra når man skal legge på f.eks speil) i matt carbon! Billig er det også, så går ant å kjøpe en bit og prøve og se om man vil kjøpe mer!

Er ganske sikker på at det er tilsvarende som har blitt brukt i første bildene! men husk, når man skal legge slik film (har gjort det selv med dårlig resultat) så er tålmodighet, varmepistol/hårføner ALFA OMEGA for å få slik kvalitet som han på de første bildene har oppnådd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det er jo såklart stivere enn ett klistremerke, men som sagt, om man tar seg god tid å har hårføner/varmepistol til å mykne folien opp med før man legger på så er det som sagt ganske enkelt..er vel 0,4mm tykkelse og svært likt som carbon! (den jeg har bestillt hos de tidligere var det, og det var blank..denne var MYE fetere i matt!!!!)

2mymy, har du bestillt fra autoroyal? den jeg fikk derifra var så og si helt lik som original carbon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er for øyeblikket i polert treverk (eksklusive greierog dyrt treverk, ja... )

Med mindre du har noe Individual/spesialbestilte greier, så er det bare plastikk :P

Nei nei, det er ekte treverk i min. Tro det eller ei :lol: Står i ei liste eg har i bilen, over utstyr osv. Hugser ikkje ka treverket heter, men det var et elle annet med en eller annen frukt/grønsak. Morelle-treverk, f.eks, eller noe i den dur ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...