molid Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 må helst være svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 leit i biler til salgs her på formet, leit på autodb, leit på finn osv.. større sansynlighet for at du finner en du vill ha da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 ja har leitet men ikke så mye å finne=) alt er solgt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Har en 318is som muligens skal selges, men det er en bil som trenger en del arbeid. (Prosjekt) Min tanke var oppussing/ombygging men ser ikke ut til at det blir noe av, så hvis det er intr så kan du komme med bud over 10 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Vær aktiv på finn og autodb så dukker det opp noe sett mange svarte i den pris klassen, er bare å gidde å leite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Vær aktiv på finn og autodb så dukker det opp noe sett mange svarte i den pris klassen, er bare å gidde å leite ja ha leita så en gal=) ja finner nån,men vil finne en perfekt en=) men fant en idag,320=) men ble sedan da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ram Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Har en stående som kan selges vist du er av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 vet ikke om du kjøpte den sedanen du prater om her jeg, men det og finne en e36, som du sier er "perfekt" til 25 tusen skal godt gjøres, det meste av coupe i den prisklassen har gjerne gått 350 tusen og er deretter, eller kraftig rust infisert, men av sedan kan du faktisk få ganske mye fine biler til en billig penge ! så hadde det vært meg og jeg ikke hadde mer enn 25 tusen hadde jeg kjøpt sedan, for coupe er rett og slett for dyre for den prisklassen om du skal ha noe som funker. my two cents Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Kommert sikkert bli flamet til døds for denne, men SERIØST! Lær deg å skrive NORSK mann! Dialekt har ikke en dritt på et forum å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 ja sant du sei om coupe,men e kjøpt den sedan førnøyd me den=) andreasdg? skriv akkurat korsn i fan e vil om du lika det eller ikkje=) då kan du heller bere la vær å les,enkelt å grett=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Har en stående som kan selges vist du er av interesse? korsn type har du ram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå