saevik Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Hvordan fikk du det gjennom EU-kontrollen da? Hadde uoriginalt senkesett på den forrige M3-en jeg hadde, og det var et sabla strev å få det godkjent (2-er feil på EU). 5-6 mnd fram og tilbake for å få tak i papirer og saksgang med bt. Uten gode og hjelpsomme kontakter hadde det aldri gått. Lite lyst å gjennomgå det en gang til.Forresten; hvorfor EU-godkjente du ikke bilen før du satte den inn for vinteren istedet for å gjøre det nå? Er GT-leppa limt på? Gt-leppa er skrudd fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Bump:) NY pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Opp, billi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Hopp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Interessert i innbytte? viewtopic.php?f=45&t=193927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Hei, har alt ein 530d som eg skal sjå på når eg kommer heim fra sjø, om det ikkje blir noe kan no vi ta det igjen om du ikkje har solgt.. hvilket mellomlegg såg du føre deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Det er i orden! Mellomlegg kan vi diskutere når jeg har sett din, og du har sett min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Den er god du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Ryker noen M3er for tiden.. Kjedelig å klargjøre min til overleveringen idag altså.:/ Angret meg jo mens jeg holdt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå