saevik Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Hvordan fikk du det gjennom EU-kontrollen da? Hadde uoriginalt senkesett på den forrige M3-en jeg hadde, og det var et sabla strev å få det godkjent (2-er feil på EU). 5-6 mnd fram og tilbake for å få tak i papirer og saksgang med bt. Uten gode og hjelpsomme kontakter hadde det aldri gått. Lite lyst å gjennomgå det en gang til.Forresten; hvorfor EU-godkjente du ikke bilen før du satte den inn for vinteren istedet for å gjøre det nå? Er GT-leppa limt på? Gt-leppa er skrudd fast
M-Tech Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Interessert i innbytte? viewtopic.php?f=45&t=193927
saevik Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Hei, har alt ein 530d som eg skal sjå på når eg kommer heim fra sjø, om det ikkje blir noe kan no vi ta det igjen om du ikkje har solgt.. hvilket mellomlegg såg du føre deg?
M-Tech Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Det er i orden! Mellomlegg kan vi diskutere når jeg har sett din, og du har sett min.
Endre Hånde Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Ryker noen M3er for tiden.. Kjedelig å klargjøre min til overleveringen idag altså.:/ Angret meg jo mens jeg holdt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå