stiva Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Har fått feilvarsel på ESP på min E60, denne feilen har dukket opp for så å forsvinne igjen, har fått den 2 eller 3 ganger nå, den ene gangen så var det nok å stoppe bilen og starte igjen. Det som er det merkelige er at blinklyset ikke slår seg av selv når ESP lampen lyser, man må "ta inn" blinklyset manuelt. Tenkte derfor at det har en sammenheng som jeg ikke kan forstå. Noen andre som forstår??
Reef89 Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Jeg ville tatt en diagnose. Når en feil kommer, men forsvinner igjen etter at bilen er slått av og på så blir feilen lagret i minne som slettes ved diagnose. Fikk feil på min jeg og tidligere og da fant di på pcen mange feilmeldinger i minnet som har kommet før og gått vekk igjen selv. Aldri fått noe tull etter det.
stiva Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Nå er det borte igjen, uten at vi har gjort noe annet enn å stoppe/starte. Skal ta en diagnose men regner ikke med at jeg er den eneste som har opplevd dette, regner egentlig med at det er dårlig kontakt ett eller annet sted. Håpet å få det bekreftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå