Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke bestemt meg helt enda. Men finner vel ut noe lurt etter hvert. :?

Blir vel når bilen står i lakkboksen at man bestemmer seg. #-o

Ok, gleder meg til å høre/se mer av denne. Lykke til fargevalg og kjøring, har du forresten tenkt deg på Rudskogen 28. juli, på BMW CCN-treff? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke jeg blir og dra på det treffet.

Har en plan om og begynne og få en motor ned i Trans Am'en snart, så blir nok en del kroner der nå.

Synes du skulle slenge inn flere bilder av bilen din i tråden din...

Ok.

Det kommer bilder, ikke bekymre deg for det :lol: men vil gjøre litt mer først i stedet for oppdatering for hvert småtteri, venter fortsatt på nye dempere og fjærer som sannsynligvis tar en del tid. Også er det en del annet småtteri som skal på plass før paparazzien i meg våkner :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg endelig fått inn setene i 6 serien. De var meget gode og sitte i,og fikk en fin høyde.
kqokk08fd6ydx7c123kg.jpg
t95tz3uqlm6fivjrqqra.jpg
1qqy861xg1h76m9otqqh.jpg

Hvis noen er interesert i de gamle stolene, så selges de for 500.- uten understell. Førerstolen har en del slitasje/hull...
3ofokqpanwqq23784dp9.jpg
imstp1aywdtrnjnjq9d0.jpg
zm9qypbn2ftyla7en5ar.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg satt inn M6 dekslene i bagasjeromet, Blir nok og sette inn et batteri i bagasjen senere.

p9fqpsxwzemsvb7moclk.jpg
yatvrj7r356rc65m3cfx.jpg


Har også fått laget meg motorfester for og sette en 635 csi motor inn i 3 serien. Prøvemonterte de på en ekstra travers som jeg har liggende, og det passer perfekt.
Så nå må jeg bare finne meg en gearkasse som har uttak for speedometer vaier på kassa, så blir det og sette denne inn i 3 serien.

0ihbcsvh82ma8henmvoa.jpg

Har fått motor i Trans Am'en min også nå, så da ble det bilder av bilene samlet..

nnelrnq00l0tx6hpmy2j.jpg
yja8sjv7kywkgjdodej3.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolene er noen jeg kjøpte for en stund tilbake. Er ikke sikker hva dem heter, men de passer perfekt for meg. "Kommer nok noen originale når jeg finner noen som er i meget bra stand til fornuftig pris."

Takker for tips ang deler til gearkasse. Har ikke kassa som stod i, men da blir det enklere og finne en gearkasse og sette inn speedo drev.

Ja pedi når ikke du trengte dette, så tenkte jeg at jeg kunne like greit sette det inn i min bil..

NBCustom. Ja begynner og komme seg nå, bare 6serien blir "gammel nok" så blir det skilter på den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var det endelig blit liv i kjørekomputeren.

///MoePower skrev i tråden sin at det er en sikring som går og skifte i styreenheten.

Jeg har 2 andre styreenheter, så prøvde og koble til en som jeg viste virket. Og da var det liv i den igjen. :applause:

Tok og åpnet de andre jeg har for og sjekke sikringen, og da viste det seg at sikringene var gåen i begge de jeg hadde. Har byttet sikring i de andre jeg har nå, så da virker nok de også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...