bmwtussan Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 Helt enig med deg pedi. Hartge felgene blir lakkert i vanlig felg farge, og så skal jeg se om jeg klarer og få de godkjent i vognkortet sammens med ny motoren til neste år. De sorte felgene som står på 6 serien nå, blir også lakkert i vanlig felg farge ved en senere anledning også. Men når jeg har fått de nye ringene til bbs rs felgene, så skal de på 6 serien igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 (endret) Da har jeg endelig fått hentet side og bak skjørtene til 6 serien. Nå har jeg endelig et bakskjørt som ikke er skåret ut for hengerfeste og sideskjørter som jeg har letet såååå lenge etter.. Så jeg må bare få takke oberland for handelen. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Får du godkjent denne alpina motoren i e24 da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Har ikke begynt og undersøkt det enda. Må først få kjøpe den. Skal bygge om 3 serien til 335i først og få godkjent den. så skal jeg begynne og undersøke hvor mye hk jeg kan få godkjent i 6 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Sattan, du var heldig med den stylinga der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Ja det synes jeg også. Er ikke enkelt og finne disse delene til en fornuftig pris. Så nå har jeg endelig fått all plasten jeg ønsket meg. Så nå er det bare og begynne og få fikset rusten og få lakk på hele bilen. (Men akkurat den delen kommer nok til og ta litt tid, da jeg har noen andre biler som blir gjort ferdig først.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Gratulerer så mye med flott M-plastikk ja! Håper virkelig du får satt den Alpina-motoren i 6eren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Gratulerer så mye med flott M-plastikk ja! Håper virkelig du får satt den Alpina-motoren i 6eren.. Joda jeg er meeeget fornøyd med at du ville selge M-plastikken til meg. \:D/ Alpina motoren blir det nok ordning på, kan nok ta en stund før den er montert opp i bilen. (Det er drømme motoren min, så man kan si at jeg ble meeeget glad da jeg fikk ja av johnja til og kjøpe en slik motor av han. Tror jeg gliste i en hel uke i strekk. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan kjøpe ringer og tønner til BBS RS felgene mine. (Helst til en fin pris.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Jeg har kontakt med en i tyskland som bare driver med E24 Han er ikke den billigste på alt av deler, men han har/skaffer det meste. http://www.bmw-e24-teile.de" onclick="window.open(this.href);return false; Takk for den linken, skal notere meg den til bruk senere! Du har god smak for bil, det står både E24 og Trans Am her på tunet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Ja man må jo være åpen for og like forskjellige biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 (endret) Har endelig smeltet såpass mye snø at jeg kunne ta meg en lufte tur med 3 serien i dag. Det ble en tur ned på trafikkstasjonen og veie bilen. Siden jeg skal sette inn en 635 motor/gearkasse, så var det greit og sjekke om jeg hadde lavere vekt en den var oppført med i vognkortet. Men det var det desverre ikke, så jeg håper bare at jeg klarer og få den innefor vektene når jeg bygger om. Og så fikk den en etterlengtet vask. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Kongebil dette og den blir ikke akkurat verre med 635 motor Skal du beholde org. fargen (den det er mest av )? Hva specs er det på hjulene dine på siste bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Vektene i vognkortet tror jeg er målt med helium i dekka,de stemmer ikke på noen jeg har testa på vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Kongebil dette og den blir ikke akkurat verre med 635 motor Skal du beholde org. fargen (den det er mest av )?Hva specs er det på hjulene dine på siste bildet? Fargen på denne er egentlig gul. Fargen som er på den nå er en opel farge. Har skiftet mening om farge på denne maaange ganger, så får vel ta et valg når den står i lakk boksen.. Felgene står det info om 1 side tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå