Jås Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Jeg har muligens ei 4-trinns kasse foresten,om det er av interesse. Med mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 265 du trenger vel?.. Ja var det jeg mente. Har rettet det nå. (Trøtt på morgenen gitt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Jeg har muligens ei 4-trinns kasse foresten,om det er av interesse. Med mellomaksel. Passer den på M30 motoren og har den uttak for givere og speedometer uttak.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Ja den passer på motoren,men må sjekke uttak. Mener der er,men må dobbelsjekke! Om der ikke er speedouttak er det mulig å sette inn enkelt,jeg gjorde det på min. Men kan sjekke jeg,og si fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ta og sjekk det opp, og gi meg en meld. Er ikke alle kasser du kan sette inn speedo drev i. Men 265 kassene kan man det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Jepp,får gjort det enten ikveld eller imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hei,kassa mangla desverre uttak til sensorene... Var sikker på der var,men nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hør med HagenJr her på forumet Han har ei liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Hør med HagenJr her på forumet Han har ei liggende Joda jeg var klar for og kjøpe den. Men så var det plutselig så mange som var interessert i den at han måtte gå opp i pris. Og med ulyder så gidder ikke jeg og betale gull priser for den. Men skulle det være en der ute som har en kasse til salgs, så gi meg en meld da jeg må ha en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hør med HagenJr her på forumet Han har ei liggende Joda jeg var klar for og kjøpe den. Men så var det plutselig så mange som var interessert i den at han måtte gå opp i pris. Og med ulyder så gidder ikke jeg og betale gull priser for den. Men skulle det være en der ute som har en kasse til salgs, så gi meg en meld da jeg må ha en slik. Jeg har ei, men vil egentlig beholde den selv, siden disse ikke er så enkle å få tak i lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Det skjønner jeg godt. Er det hull for givere på clurtchuset.? Skulle du nå finne på og selge den, så gi meg en lyd er du snill. Må ha en slik for og få gang i 3 serien med M30 motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Har to, men jeg kan desverre ikke tilby en. :S Søk litt rundt etter 262 kassene. Folk vet lite om hva de har. 265 kassene kom i to "versjoner": 265/5 (kjent som 262cr) og 265/6. Grunnen til at noen kaller de 262cr er fordi det er stemplet 262 på kassa. 262 og 265 brukte samme kasseinkapsling en periode. De er så og si like, foruten lengden og det siste giret Skal ikke gå for mye i detalj, men mener at 262 skal kunne gjøre samme jobben, og har sensorhullet. Edit: prøvd over grensa til sverige? er en del av de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 hvis du skulle bli enig med HagenJr, så skal vi nedover til rudskogen neste uke.. hvis det hadde hjulpet deg på noen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Drar til Tyskland nå over helgen og blir borte noen dager, så er ikke hjemme neste helg. Mulig jeg bare tar ut den jeg har i 6 serien slik at jeg får gjort ferdig 3 serien for visning/godkjenning i sommer/høst. Og så finner jeg på noe lurt med motor/gir i 6 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Ok, sikkert spurt deg før, men du hadde vel ikke noe dørtrekkdeler liggende ? mangler det håndtaket som du tar igjen førerdøra med fra innsia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå