bmwtussan Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 veldig fin bilpark du har der er det din den E28 bak på det ene bildet der og? Var en som jeg hadde en kort tid, ble solgt videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 for en nydelig bilpark, alle tre bilene er biler jeg kunne tenkt meg! Ser du er fra drammen, bare å sende PM om du måtte trenge vinterlagring på en eller annen bil. Har allerede noen for vinterlagring her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 (endret) Slik ser 6`ern ut innvendig nå, men fram stolene og rattet blir byttet ut. Disse stolene skal inn foran... Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 råe seter, er flott med 2+2 skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Ja synes de er skikkelig gode og sitte i også. Skal bestille meg nakkestøtter bak også, koster litt men det får gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Disse stolene skal inn foran... den røde som blir passasjerstol da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Disse stolene skal inn foran... den røde som blir passasjerstol da He he. Nei det blir nok sjefs stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 (endret) Jeg har kontakt med en i tyskland som bare driver med E24 Han er ikke den billigste på alt av deler, men han har/skaffer det meste.www.bmw-e24-teile.de Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 (endret) Da har jeg fått samlet litt deler, og begynt og montere litt på bilen. Tror det blir bra med litt M plast på kjærra, og har fått montert et normalt ratt i bilen igjen. Har også fått montert nakkestøtter bak. Har også fått kjøpt inn sota front lykter til begge bilene. Var skikkelig heldig med kjøpet av det ene settet, det ble solgt til meg for 400.- http://images.bimmers.no/files/9ncza7z6350m69klqwvb.jpg'> Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rinde Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Syns du burde ha 635 i sån som den var når du kjøpte den asså. den blei levert sån ut fra fabrikken, det er en klassiker. tidligere eid av broren min, var jeg deg så vile jeg beholdt den som den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Ikke ødlegg E24`n med de stolene da:) sett in M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Helt enig! mteck stoler er tingen i en sånn klassiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rinde Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Ingen av delane, behold den slik den var nåru kjøpte den la heile bilen forbli slik den var, den blei levert sån ut fra frabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Syns du burde ha 635 i sån som den var når du kjøpte den asså. den blei levert sån ut fra fabrikken, det er en klassiker. tidligere eid av broren min, var jeg deg så vile jeg beholdt den som den var Jeg kommer ikke til og beholde denne slik den var når jeg kjøpte denne...!!!!! virker som om det er blakk fjortis som har hatt denne tidligere. Det er sinnsykt mye som bare er jukset sammen, og slik kan vi jo ikke ha det.... Denne skal fikses opp slik jeg ønsker og ha bilen. Er enige med dere i M-Tech stoler, det kommer nok når jeg finner noen som er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Ingen av delane, behold den slik den var nåru kjøpte den la heile bilen forbli slik den var, den blei levert sån ut fra frabrikken He he. Mener du at bilen ble levert fra fabrikken slik den var når jeg kjøpte den..?? Denne har vært i biter før og satt sammen med de delene de hadde for hånden. Er mye som jeg kommer til og bytte i originale deler, slik denne bilen fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå