bmwtussan Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Var og målte på det sist jeg pratet med deg. Tror det blir i minste laget, men skal prøve og sjekke det litt nøyere i helgen. Det hadde jo vært veldig fint om det hadde funket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Artig å se 6'ern igjen. Hatt den rimelig mange år ståans i familiens eie! Håper den blir god som gull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 6 serien blir nok i grei bruksstand. Er så mye småtterier som bare er jukset sammen, men blir nok bil av denne også etter hvert. Men på mandagen fikk jeg en meget trist beskjed fra johnja, at jeg desverre ikke kunne få kjøpe hartge felgene fra han alikevell. Så da får jeg klare meg med de felgene jeg har, så dukker det vel opp noen 17" hartge felger senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Få tak i større baner til BBS hjula, det blir perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Fine biler, spesielt E24'n. Skal ha en E24 en gang Hva heter fargen på E24'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 BBS felgene skal bygges helt ut til skjermkanten. Må bare måle skikkelig før jeg bestiller de. Har funnet en på ebay som selger ringer i alle størrelser. Jeg liker at felgene bygger helt ut i hjul buen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 (endret) Det går sakte men sikkert framover. Er nesten klar til og dra og vise 3 serien på eu kontroll, og biltilsynet for og få innskrevet senkesettet. Har satt på 323 bakstilling og en skikkelig sperre diff. Skal bare hive inn en ny motor så jeg slipper og høre på den rakklingen som er i den motoren som står i nå. "Høres ut som en diesel" Skal også slenge på en servo når jeg bytter motor, så den blir lettere og ratte rundt. 6 serien drar vel snart på vinterlagring, så den skjer det vel ikke noe mere med før til neste år. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 spenstige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 (endret) Fikk en pakke tidligere i uken, med nye lokk og gull bolter til rs felgene som står på 6 serien. Med på kjøpet var det 4 stk bbs rs senter som jeg skal få borret om til 4X100 slik at jeg kan få bygd meg felger som fyller ut max i hjulhusene på 3 serien. Så da blir det bbs rs i 16" på 3 serien, når jeg har fått kjøpt inn ringer til disse. På 6 serien ser det ut til at det blir kjøpt 3" ringer foran og 4" ringer bak. Etter det jeg klarte og måle meg til, så ser det ut til at det blir ok bredde uten at det stikker utenfor. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Dette blir nok veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Ja jeg har egentlig trua på dette. Det blir ikke billig, men da kjøper jeg inner og ytter baner som fyller helt opp i hjulhusene. Siden jeg skal få sentrene lakkert i gull farge, så kan jeg bruke senterlokkene og boltene fra felgene på 6 serien. Så sparer jeg meg noen kroner der. Jeg må nok koste på meg en lakkering på sentrene på 6 serien også, da det ble ganske stor farge forskjell på de nye lokkene og sentrene i felgene gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Da har jeg byttet motor. Så nå har jeg fått min første tur i 3 serien, ble ikke lange turen siden jeg ikke har leid meg skilter. Men nå er den nå endelig kjørbar for en liten tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 (endret) Da har jeg fått levert bilen til vinterlagring. Så nå er det bare og vente på våren. Har også fått satt på resten av M6 plasten jeg hadde. Endret Januar 26, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Vakkert Var nettopp ute og kjørte litt med min selv nå, før den skal på vinterlagring. E21`n som blir vinterbil nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 He he. Nei, jeg kjører audi quattro som bruksbil. Må jo spare på bmw,ene. Har fått meg en audi 200 turbo quattro 20v som skal bli bruksbilen, må bare få fikset litt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå