in2you Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Vet du hva..? Har faktisk trua på at den E46'en kan bli både stilig og annerledes med det kittet der (om det gjøres riktig!) Liker folk som har sin egen stil, så lenge det ikke blir for mye jalla.. btw, coiloverkit er faktisk ikke så dyrt lenger, kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 som in2you sier så får man faktisk coilovers til en billig penge i dag, med Tüv slik at det kan godkjennes hos biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Det der kan sikkert bli tøft Det er Bare og handle med Bs! Jeg bodde ved de før og de er veldig seriøse og det! Men husk at du kan få ting til en liten penge pga de har neste gått konk ogsånt Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 En kompis av meg kjøpte noen sideskjørt til en MR2 fra bs, vi skulle montere de ei helg i fjor sommer. Etter 2 kvelder endte de knust over hele jævla verkstedet.. Flott passform.. på det verste var det nesten 3 cm glipe langs kanalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 En kompis av meg kjøpte noen sideskjørt til en MR2 fra bs, vi skulle montere de ei helg i fjor sommer.Etter 2 kvelder endte de knust over hele jævla verkstedet.. Flott passform.. på det verste var det nesten 3 cm glipe langs kanalen! Da hadde jeg klaget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 ja han skulle egentlig det, men vi var så forbanna at vi knuste hele dritten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 ja han skulle egentlig det, men vi var så forbanna at vi knuste hele dritten.. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Fargen om det blir fint eller ikke. Hvilken farge har bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Har marine blå og tenker jeg smeller på 18-19" felger med coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Ikke min bil men eksakt samme farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 E46 med slik styling "trenger" 19 toms felger Kan jo bli litt kult det der, tøft med noe som ikke alle andre har! Forresten, senkinga.. 45 er det du skal justere opp til når det blir snø, må være enda lavere på sommerstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Jeg ville startet med felger og senk, og så tatt bodykitet til slutt. Det ser ufattelig teit ut å kjøre med styling og ikke ha senket bilen eller ha fete felger. Motsatt ser det fortsatt fett ut med en original bil på fete felger med rett senking. På e46 er det kun 19" som gjelder. Du vil ikke merke forskjell i komforten i forhold til 18" og det ser mye tøffere ut. (Spesielt med tanke på stylingen) I tillegg bør du finne ut om stylingen er laget av plast (som originaldelene) eller glassfiber. Glassfiber monterer en ikke. Det kan sprekke og i verste fall ødelegge andre paneler på bilen om du skulle være borti noe så den knekker. Lakkering av komplett stylingkit kan vel komme på rundt 5-6.000,-? (Husk felger+senk først i tilfelle pengene plutselig ikke strekker til) Min gamle e46 var original med unntak av lys og en liten leppe på fangeren fremme: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 ":21rqgh6e]Jeg ville startet med felger og senk, og så tatt bodykitet til slutt. Det ser ufattelig teit ut å kjøre med styling og ikke ha senket bilen eller ha fete felger. Motsatt ser det fortsatt fett ut med en original bil på fete felger med rett senking. På e46 er det kun 19" som gjelder. Du vil ikke merke forskjell i komforten i forhold til 18" og det ser mye tøffere ut. (Spesielt med tanke på stylingen) I tillegg bør du finne ut om stylingen er laget av plast (som originaldelene) eller glassfiber. Glassfiber monterer en ikke. Det kan sprekke og i verste fall ødelegge andre paneler på bilen om du skulle være borti noe så den knekker. Lakkering av komplett stylingkit kan vel komme på rundt 5-6.000,-? (Husk felger+senk først i tilfelle pengene plutselig ikke strekker til) Min gamle e46 var original med unntak av lys og en liten leppe på fangeren fremme: Hehe har AKKURAT sittet å tenkt på det du har sakt siden jeg la in innlegget.. Virkelig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå