Gå til innhold

BMW 318i e46 - Nexus 2 Styling

BMW318iE46
 Share

Anbefalte innlegg

Vet du hva..? Har faktisk trua på at den E46'en kan bli både stilig og annerledes med det kittet der (om det gjøres riktig!) :D Liker folk som har sin egen stil, så lenge det ikke blir for mye jalla.. :)

btw, coiloverkit er faktisk ikke så dyrt lenger, kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte noen sideskjørt til en MR2 fra bs, vi skulle montere de ei helg i fjor sommer.

Etter 2 kvelder endte de knust over hele jævla verkstedet..

Flott passform.. på det verste var det nesten 3 cm glipe langs kanalen!

Da hadde jeg klaget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 med slik styling "trenger" 19 toms felger :)

Kan jo bli litt kult det der, tøft med noe som ikke alle andre har!

Forresten, senkinga.. 45 er det du skal justere opp til når det blir snø, må være enda lavere på sommerstid 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville startet med felger og senk, og så tatt bodykitet til slutt. Det ser ufattelig teit ut å kjøre med styling og ikke ha senket bilen eller ha fete felger. Motsatt ser det fortsatt fett ut med en original bil på fete felger med rett senking.

På e46 er det kun 19" som gjelder. Du vil ikke merke forskjell i komforten i forhold til 18" og det ser mye tøffere ut. (Spesielt med tanke på stylingen)

I tillegg bør du finne ut om stylingen er laget av plast (som originaldelene) eller glassfiber. Glassfiber monterer en ikke. Det kan sprekke og i verste fall ødelegge andre paneler på bilen om du skulle være borti noe så den knekker.

Lakkering av komplett stylingkit kan vel komme på rundt 5-6.000,-? (Husk felger+senk først i tilfelle pengene plutselig ikke strekker til)

Min gamle e46 var original med unntak av lys og en liten leppe på fangeren fremme:

3078664760_4e5b368a12_o.jpg

2891978441_513e172894.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":21rqgh6e]Jeg ville startet med felger og senk, og så tatt bodykitet til slutt. Det ser ufattelig teit ut å kjøre med styling og ikke ha senket bilen eller ha fete felger. Motsatt ser det fortsatt fett ut med en original bil på fete felger med rett senking.

På e46 er det kun 19" som gjelder. Du vil ikke merke forskjell i komforten i forhold til 18" og det ser mye tøffere ut. (Spesielt med tanke på stylingen)

I tillegg bør du finne ut om stylingen er laget av plast (som originaldelene) eller glassfiber. Glassfiber monterer en ikke. Det kan sprekke og i verste fall ødelegge andre paneler på bilen om du skulle være borti noe så den knekker.

Lakkering av komplett stylingkit kan vel komme på rundt 5-6.000,-? (Husk felger+senk først i tilfelle pengene plutselig ikke strekker til)

Min gamle e46 var original med unntak av lys og en liten leppe på fangeren fremme:

3078664760_4e5b368a12_o.jpg

2891978441_513e172894.jpg

Hehe har AKKURAT sittet å tenkt på det du har sakt siden jeg la in innlegget.. :)

Virkelig flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...