Gå til innhold

Symptomer ved 180 grader feil montert register M20

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja du vil få start på den, mange kan høres bra ut med 180 grader feil, men du vil nok merke det på gasspådraget når du kjører

du bomma nok RIMELIG ja..

ved 180 grader feil så vil ikke motoren starte engang.. den kan tenne og skyte fært.. men du får aldri liv i den..

Skrevet
ja du vil få start på den, mange kan høres bra ut med 180 grader feil, men du vil nok merke det på gasspådraget når du kjører

ved 180 grader feil så vil ikke motoren starte engang.. den kan tenne og skyte fært.. men du får aldri liv i den..

Min gamle e30starta med tenninga 180grader feil. Men kun med bånn gass og gikk på 2000rpm. Så noen motorer starter alikevell. Men går ikke noe serlig.

• 4 months later...
Skrevet

Regner med at det samme gjelder på en m43b16 motor også? Tenner og skyter fæææælt! så da må jeg snu kammen 180 grader?

Skrevet

Hei

Hiver meg like greit på her med et spørsmål?

Har fått noe krøll med bilen etter bytte av reg.reim. Motoren starter men høres ut som en dieselmotor?? Hva er feil. Har jeg bommet med reima eller er det noe med fordeleren?

Motoren er en m20b20 forresten

Skrevet

har du fordeler på kam, eller på veiv?

kan hende du har satt reima litt feil, fordelern kan også vri seg om du har den på blokka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...