kevine30 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Ka dåkker meint egentli ? At denne ikke er bra nok eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Nei var på ingen måte det jeg mente. Flere av bilene i denne tråden har ikke synlige deler fra GS - Det var det jeg mente. Penguin trakk frem ditt bilde som et av de bedre. Det var det han mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Okei, sånn å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 tror på ingen måte de mente at din bil/bilde ikke er bra nok Kevine den er bare über-rå, men synd med det skaftet fra riva du ser foranbilen der :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 tror på ingen måte de mente at din bil/bilde ikke er bra nok Kevine den er bare über-rå, men synd med det skaftet fra riva du ser foranbilen der :/ Takk takk skal høre me en kompis om han kan fjerne det på fotoshop vist det går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 tror på ingen måte de mente at din bil/bilde ikke er bra nok Kevine den er bare über-rå, men synd med det skaftet fra riva du ser foranbilen der :/ Takk takk skal høre me en kompis om han kan fjerne det på fotoshop vist det går... Jeg er for all del ingen verdensmester i PS, men jeg gjorde et tappert forsøk for deg. : ) Man KAN se det er gjort noe baki der om man zoomer inn og kikker etter, men et raskt blikk over bildet, vil du ikke legge merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 ser da meget bra utført ut i min bok det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 ser meget bra ut i mine øyne å takk for den du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg gjentar, jeg blir helt ØØØØØR av å se på E60`n kevine30...du har vel ikke noe stash liggende til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Jeg gjentar, jeg blir helt ØØØØØR av å se på E60`n kevine30...du har vel ikke noe stash liggende til den? hehe dårli med det du, treng mere stash til den selv skal få tatt noen groome bilder når jeg får på sommerfelgene.... ble så MYE råååre med csl m5 bagasjeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hva heter fargen? Jeg har jo E61 med samme felgene Vært kult å skrudd den helt ned å hatt photoshoot ilag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 når kommer den nye katalogen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Sender inn ett bilde jeg har av min E91 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hva heter fargen? Jeg har jo E61 med samme felgene Vært kult å skrudd den helt ned å hatt photoshoot ilag Samme farge som meg råå e61 du har ja, sett den på autodb til salgs... Hvert kult å tatt foto ilag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå