Gå til innhold

Din Bil i GS Katalogen

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror på ingen måte de mente at din bil/bilde ikke er bra nok Kevine :) den er bare über-rå, men synd med det skaftet fra riva du ser foranbilen der :/

Takk takk :) skal høre me en kompis om han kan fjerne det på fotoshop vist det går... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror på ingen måte de mente at din bil/bilde ikke er bra nok Kevine :) den er bare über-rå, men synd med det skaftet fra riva du ser foranbilen der :/

Takk takk :) skal høre me en kompis om han kan fjerne det på fotoshop vist det går... :)

Jeg er for all del ingen verdensmester i PS, men jeg gjorde et tappert forsøk for deg. : )

Man KAN se det er gjort noe baki der om man zoomer inn og kikker etter, men et raskt blikk over bildet, vil du ikke legge merke til det.

dzctygjc0zq9tjzea1h3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar, jeg blir helt ØØØØØR av å se på E60`n kevine30...du har vel ikke noe stash liggende til den? :)

hehe :P dårli med det du, treng mere stash til den selv :D skal få tatt noen groome bilder når jeg får på sommerfelgene.... ble så MYE råååre med csl m5 bagasjeluka 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter fargen? Jeg har jo E61 med samme felgene :) Vært kult å skrudd den helt ned å hatt photoshoot ilag ;)

Samme farge som meg :) råå e61 du har ja, sett den på autodb til salgs... Hvert kult å tatt foto ilag ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...