RuneSch Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 pappa fikk e36 katalogen her om dagen (gamlebilen min) men den ble vraket i fjor. men jeg har ikke fått noen e46 katalog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Har ikke fått katalog jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 ikke jeg heller.. =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 ikke jeg heller : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 vil ha e34 katalogen, bare fått til e36, som vi ikke har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Fikk både e30 og e36 ifjor. Ingen e30 i år, men E36 fikk jeg. Den er dog solgt. Hvor henter dere info fra om hvilke kataloger vi får, eller går det kanskje bare på hva man har handler til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Fikk katalogen på fredag, og jaggu var ikke bilen min der og Moro! Rett før senken i e36 katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 de fleste mottar dem i disse dager så vente litt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 I mitt tilfelle så var d ikke årets kataloger jeg ventet på enda, men har liksom aldri fått noe før om årene siden de begynte å komme.. Har hatt BMW i 7år nå.....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 I mitt tilfelle så var d ikke årets kataloger jeg ventet på enda, men har liksom aldri fått noe før om årene siden de begynte å komme.. Har hatt BMW i 7år nå.....!! hmm rart skal sjekke , har gitt beskjed om å ikke få reklame e.l kansje ? skal se jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Nei det har jeg ikke, for postkassa er halvfull hver dag av reklame Er jo registrert i databasen deres osv.. Og regner med dere har lagret at jeg har kjøpt deler til E30 og E9X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Jeg er nestleder for postbud, og sorterer post og vi får fortsatt inn noen GS kataloger som skal ut, kom noen i dag som skal ut i morgen, men de fleste har nok blitt levert ut hos oss nå ihvertfall, men det er MYE post de siste dagene før påske da alle ukeblader og slikt leveres ut før helligdagene (da har posten fri som de fleste andre) Noen som har fått en E46 katalog som kan se om det er bilde av min gamle E46 facelift sedan på GS-Star 19 felgene i katalogen? Hvis de felgene er med i katalogen da, ganske original sedan, bare senket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titansølv Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hvor får man tak i katalogen? Ligger det en pdfversjon ute kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 hei ikke som PDF men vi kan sende , men som han over skriver så vente litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå