Snake____1 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Som overskrift, Har en 1989' 750iL som selges i deler. Alt utenom det som er mellom bakdørene kan brukes på en alminnelig E32. Deler: Speedometer Klimaboks m. panel. Rattstamme m.nøkkel og blinker-arm osv... Girspak (Auto) Girkasse styreboks Førerdør (Liten bulk der lakken har sprukket) Passasjerdør Forlykt Venstre Forlykt Høyre Breifront Div. bryktere, knapper og lys... Kjørekomputer Mellomaksel Radiator STOR AC Radiator Dasjbord Sort Girkasse (uten hatt) Baklykter ALT er åpent for bud osv. Gi lyd om det er noe du kansje ville hatt. Bilder av alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Opp og hopp! Alt er åpent for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 er klimaboks osv samme som e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 er klimaboks osv samme som e34? Det vet jeg ikke Kan evnt. sjekke ETK'en å se om det er samme delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perski Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 har du luftmengde målerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 har du luftmengde målerene Ja, men de skal jeg bruke selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 har du frambremser? passer dsse på e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 har du frambremser? passer dsse på e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 har du bremsekaliptere fram? diameter på bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Bremsene på denne bilen er vanlige 7 serie med 302/28 skiver og 60 mm stempel. Hvis du har M5 har du større bremser selv. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Hmm...lurer på om mellomakslingen kan passe på en E34 med Getrag S6S560G kasse og 750i diff... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Har du begge høyre dørene , panser og bakfanger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 har du frambremser? passer dsse på e34?Jeg hadde, ja de passet E34. Men som eirik nevnte her så har du større bremser fra før, hehe Men jeg solgte alle bremsene desverre.Beklager seint svar, men har ikke vært innom på en stund Hmm...lurer på om mellomakslingen kan passe på en E34 med Getrag S6S560G kasse og 750i diff... ?Mulig denne passer, men vet ikke om den kanskje blir for lang? Har du begge høyre dørene , panser og bakfanger ?Har passasjerdør, høyre bakdør var ikke så pen i lakken så den går snart til norsk metallretur. Panser er det noen skrammer i, men rustfritt, Bakfanger har jeg ikke skrudd av... Jeg vet ikke om jeg lever til gjennvining snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå