Snake____1 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 bakdør ikke fin i lakken ? bulkete , rust ? Riper etter jeg demonterte bakstillinga, så la jeg bare "råkarroseriet" på siden
Snake____1 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 kan du ta bilder av skaden på døra ? .. I fix, får se i løpet av dagen. pris og stand på hovedbremse sylinder? Den virket helt fint når jeg kjørte den det lille jeg gjorde hjemme. Men jeg skal se om ikke jeg får ordnet et bilde av den også
Fixfax Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 kan du ta bilder av skaden på døra ? .. I fix, får se i løpet av dagen. pris og stand på hovedbremse sylinder? Den virket helt fint når jeg kjørte den det lille jeg gjorde hjemme. Men jeg skal se om ikke jeg får ordnet et bilde av den også og så hørte jeg ikke noe mer
Snake____1 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 PM! Sendt. Anng. bilder av bakdør, så hadde desverre NorskMetallretur vært å henta alt før jeg fikk sjangs å se på det. Beklager ventetid, Eirik Viste holder meg litt optatt av et lite ombygg. Hehe
drustad91 Skrevet April 19, 2011 Skrevet April 19, 2011 hei Er interisert i panseråpneren, har en 320i E36, å den ser helt lik ut som den som sto på før Hva skal du ha for den?
Snake____1 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 framre del av ledningsnettet?pris på dette? Desverre så er dette solgt
bmw730ia Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 skal ha får klima kontrolleren? har du bak lyktene oxo?
Snake____1 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 skal ha får klima kontrolleren? har du bak lyktene oxo? Gi ett bud du, ligger bare i veien her. Har kontrolleren pluss baklykter Hentes eller sendest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå