520Msport Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Har montert alpine cd spiller i min 520. Men nå får jeg ikke noe signal fra antenna? Noen ide om hva som er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Har du koblet til ledningen som gir spenning til antenneforsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Har du koblet til ledningen som gir spenning til antenneforsterkeren? Aha...... Nei det tror jeg ikke Vet du hvilken det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Ser ut som den er hvit av farge. Ref: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=421702 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Tusen hjertelig takk for tips Todleif Nå får jeg inn det meste av kanaler igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Ser ut som den er hvit av farge.Ref: http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=421702 Det var det. Skulle sammen med blå fra spiller. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Lettet en BMW eiers hjerte og få fikset dette. Så for meg at det var brudd på antennekabel og at jeg måtte trekke ny..... Det slapp jeg takket være hjelpsomme karer innpå her :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Det er ekstremt sjeldent med kabelbrudd inni en bil, men det kan såklart forekomme. Men veldig sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Det er ekstremt sjeldent med kabelbrudd inni en bil, men det kan såklart forekomme. Men veldig sjeldent. Ok, tåler vel en del kablene. Men var umulig å få plass til overgangskontakten ved montering av ny spilleren, Ble litt klemming og styr etterpå så trodde jeg kanskje hadde klemt av antennekabel. Måtte klippe av overgangskontakten og koble med skjøtehylser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå