-Martin- Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Er det mange her som har tenkt seg til Rudskogen på "Old Track Funeral" Lørdag 22 Jan? De arrangerer åpen banekjøring på snøføre for alle registrerte biler. INFO Regler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Ligge sidelengs med sjuern der...hmm...nesten så jeg vurderer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Jepp, BD Racing og co stiller med 535i'en til Michaelw Blir spennende å kjøre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Jeg hadde tenkt å komme, men leste nettopp at man kun kan være en i bilen med prøveskilt, så spørs om jeg gidder da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Kan vel ikke være mye snø igjen der? Med alt av regn og plussgrader som har vært de siste ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 blier mye gøyere på sigal på isen hos hebbe.. dit skal jeg på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 blier mye gøyere på sigal på isen hos hebbe.. dit skal jeg på lørdag +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 blier mye gøyere på sigal på isen hos hebbe.. dit skal jeg på lørdag Er det kjøring hos hebbe imorra altså???? hvem/hva blir kjørt da da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Er trackday som kjører hos hebbe.. JEG skal til Rudskogen hvertfall! Om ikke annet er det vått, så da får bare bakdekka mine lide litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Skal lett på Rudskogen. 2002`n skal få slite denne gang. Brukte 30 min på å få start i går, ikke lett med doble 48mm gassere uten choke i -14 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Får vel ta en tur å titte litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 E46'n skal utpå Var visst is på banen.. så blir vel ikke de aller raskeste rundetidene å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 E46'n skal utpå Var visst is på banen.. så blir vel ikke de aller raskeste rundetidene å se En kamerat av meg jobber med utbyggingen, og han mente på at man burde ha så myk bil som overhode mulig om man skulle utpå der, da isen var brutal på mange steder. De skulle utpå med skrape eller lignende trodde han, for å jevne det ut litt Blir nok uansett ganske morsomt skulle gjerne vært å kjørt selv også, men er på skytetrening på den tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Får vel ta en tur med 320`en Men spørs om jeg får kjøre pga. støynivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 E46'n skal utpå Var visst is på banen.. så blir vel ikke de aller raskeste rundetidene å se En kamerat av meg jobber med utbyggingen, og han mente på at man burde ha så myk bil som overhode mulig om man skulle utpå der, da isen var brutal på mange steder. De skulle utpå med skrape eller lignende trodde han, for å jevne det ut litt Blir nok uansett ganske morsomt skulle gjerne vært å kjørt selv også, men er på skytetrening på den tiden... Flere skyttere her inne ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå