rstava Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26346381 2000mod 316. mye rust, bulker etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 ser jo at det ikke er en 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Kanskje han mener at bilen i utgangspunktet er en 316, som er ombygd, og ikke godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstava Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 det er jo litt vesentlig og ikke opplyse om det når du reiser hele landet for og se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 ja det kan jo vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 det er jo litt vesentlig og ikke opplyse om det når du reiser hele landet for og se på den Da synes jeg du skal kontakte FINN.no og forklare saken.. Helt enig at om dette er gjort er det særdeles usmakelig og useriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstava Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 ja det er jo bare litt. Ifølge mail så skule bilen være strøken, ingen rust, service hefte. Han skrev. Bilen er i meget bra stand da jeg er veldig pirkete ang bil. spurte spesefikt om d var noe annet verdt og nevne. Da jeg kommer opp, virker ikke speedoen, bilen har vært forsøkt stjålet så han har 2 forskjellige nykkler, service hefte sporløst forsvunnet, masse rust og bulker, og generelt dårlig stand. og nevner ikke at det er en 316, det fant jeg ut via forsikringsselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Har faktisk bommet på Co2'n da... vi snakker 230-240ish, ikke 187g. Skal en først oppgi sånt, når en utgir bilen for å være en "330i" og greier, så er det greit å gjøre litt research. Batteri montert i motorrom er jo ofte litt suspekt, når jeg studerer bildene. Fornuftig motoriserte bimmere har jo stortsett dette på en helt annen plass, ikke sant? Uansett unødvendig å få folk til å dra land og strand, bare for at ting man som selger kunne vært ærlig om, dukker opp og saboterer salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 når vi snakker om fornuftige bimmere synes også det så merkelig ut at en bil med såpass påkost på motor har stoffseter og generelt "dårlig" med utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Hehe, er ikke alle som bruker hodet når dem kjøper bimmeren ny. Se bare på min 530i... m-pakke(ratt, understell, girkule osv), shadowline og sånt... men stoffseter, kassettspiller foran(cd veksler bak da), har ikke varme i setene heller.. standard billigste stoff seter. For øvrig kjøpt ny av en gamling i Torino, Italia en gang i tiden. Kjøpte den selv pga svært lav dokumenterbar km og manuell gir(must for meg). Kan angre litt i ettertid når bilen føles så "halvveis" som den fort gjør strippet for ekstrautstyr. Så det er jo et godt poeng Kjetil88! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Heldigvis er det forholdsvis lett å ettermontere utstyr i E39 (og forsåvidt E46) Det var endel mystisk rundt den bilen i annonsen ja, virker ikke til å være helt sånn det skal være. Godt du informerer om det, så andre slipper å gå i den samme fella. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Syntes det lukta useriøst lang vei av den salgs annonsen, sensurerte skilter, og ikke oppgitt skilt nr i anonnsen. pluss veldig lite info. og det med batteriet forran hører til biler som ikke har rekke 6er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 og det med batteriet forran hører til biler som ikke har rekke 6er Er dette tilfelle? Min '90 E34 520i har batteri foran. Mens min '91 E34 520i har batteri bak... men så er jo dette litt eldre modeller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Er ikke rart den har lav km stand dersom speedometeret ikke virker. Da teller den jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Hmm, det eneste selger faktisk sier i beskrivelsen av bilen, er at det er en 330i og at kilometerstanden er lav: Strøken BMW 330i selges. Lav km stand Det å skjule registreringsnummer i finn-annonsen virker alltid litt merkelig. Å sladde nummeret fra bildene synes nesten litt suspekt... Så, dersom man kjører en ulovlig ombygget bil og får skylden for en alvorlig ulykke der noen dør eller blir uføre, hva kan man vente seg? Regressskrav fra forsikringsselskapet i millionklassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå