bimmer-87 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 kjøpe eller ikke kjøpe? kom med kommentarer ny bil på side 2 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26192930 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 330 tusen for en bil som har gått snart halve livet må være sinnsykt selv med M-pakke At bilen ikke er pen er en annen sak, men det er jo smak og behag da Kanskje pengekassa di er større enn mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 I den prisklassen der er det alt for mye å velge i til å kjøpe en grå/sølv bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Tja,håper bildene er gamle,for den har feil oblater på skiltene. Men ellers er da ikke bilen så forbannet gammel eller langkjørt som hao tydeligvis mener over her. Km-stand er noe mange nordmenn er latterlig anale på,men det klandrer jeg veiene våre for - en bil som går mye/langt vil ofte bli vedlikeholdt deretter - dessuten er biler laget for å kjøres,særlig tyske autobahnmaskiner. Sjekk alle papirer/servicehefte,prøvekjør grundig (finn en sånn snø-vaskebrettvei og test alt av understell) synes du bilen virker bra,kjøp den da vel. Bare prut den ned 20-30 tusen om mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 330 tusen for en bil som har gått snart halve livet må være sinnsykt selv med M-pakke hææ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Ja jeg mener nå at dette er noe du kan handle. For prisen var jo absolutt ikke så ille mener nå jeg. Og hva er vel 135000km? Ingenting. Og som Superbeetle sier om Hao sitt innlegg, hæ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Hadde mye heller kjøpt en ny bil, en å lagt 330.000 kr på bordet for en 6 år gammel bil som mulighetene er stor for at utgiftene kommer på rekke og råd i.årene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Men da får du ikke en 525d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 330 lax for den gamle 2.5 dieselen? nei takk... mye heller hatt bensin! det ryker ikke! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25447396 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Få den ned et par ti tusener så er det bare å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 tror nok jeg går for denne. han var ikke så ivrig på å gå ned i pris (hadde visst skiftet bremser rundt hele og diverse) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 pre-face 525d med 177 hestern og nesten 140k på tellern... walk away.. er kjøpers marked nå, til den prisen får du 05/06 modeller av 530ia... en mye riktigere motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Kjøpte SPLITTER lik bil som dette for 2 dager siden. Dog med manuell kasse og 25 000km mer. JEG ER STORFORNØYD!!! og jeg har hatt 7 serie...skyline....kompressor bmw...osv osv..dette er en enormt bra bil å kjøre MEN HUSK: Sjekke dette med bakluke problemene...dersom noen lys bak ikke fungerer. Glassluken ikke går ant å åpne osv så er det brudd og det er fort 5-6000,- å fikse (dette ble oppdaget dagen før jeg handlet min...så fikk heldigvis ordnet det på den!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 330 tusen for en bil som har gått snart halve livet må være sinnsykt selv med M-pakke hææ? OK litt overdrevet da Det var for å få frem et poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Løp og kjøp Solide biler. Og 135 000km er ikkje mye, så lenge den har hatt alle servicer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå