Gå til innhold

hva tror bimmers folket om denne?

bimmer-87
 Share

Anbefalte innlegg

Tja,håper bildene er gamle,for den har feil oblater på skiltene.

Men ellers er da ikke bilen så forbannet gammel eller langkjørt som hao tydeligvis mener over her.

Km-stand er noe mange nordmenn er latterlig anale på,men det klandrer jeg veiene våre for - en bil som går mye/langt vil ofte bli vedlikeholdt deretter - dessuten er biler laget for å kjøres,særlig tyske autobahnmaskiner.

Sjekk alle papirer/servicehefte,prøvekjør grundig (finn en sånn snø-vaskebrettvei og test alt av understell) synes du bilen virker bra,kjøp den da vel. :) Bare prut den ned 20-30 tusen om mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg mener nå at dette er noe du kan handle. For prisen var jo absolutt ikke så ille mener nå jeg. Og hva er vel 135000km? Ingenting.

Og som Superbeetle sier om Hao sitt innlegg, hæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte SPLITTER lik bil som dette for 2 dager siden. Dog med manuell kasse og 25 000km mer. JEG ER STORFORNØYD!!! og jeg har hatt 7 serie...skyline....kompressor bmw...osv osv..dette er en enormt bra bil å kjøre :)

MEN HUSK: Sjekke dette med bakluke problemene...dersom noen lys bak ikke fungerer. Glassluken ikke går ant å åpne osv så er det brudd og det er fort 5-6000,- å fikse :) (dette ble oppdaget dagen før jeg handlet min...så fikk heldigvis ordnet det på den!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...