sv90 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 jaja da er det vel på tide at jeg lager meg en ny prosjekt tråd da jeg endelig har kjøpt meg en bil jeg har lyst og beholde jeg har nå gått gjennom 12 biler på 3 år. og av dem 11 bmw'er og en kangoo så denne bilen satser jeg på og beholde en stund litt info om bilen da: 1999 modell 2 eiere siden ny xenon hvite blinkere runtom takluke osv osv fikk bilen til en gunstig pris så da måtte jeg bare ha den! bilen sto i oslo så hev meg på flyet for og hente den! gikk fint, kjæmpe tur over fjellet igjen. bortsett fra fartsbot og prikk på lappen! bilen hadde noen feil da jeg kjøpte den, der av prisen.. det som var gale med bilen når jeg hentet den var: den fjusket noe jævlig på tom gang gåen bære kule og bærearms foringer airbag lyset lyser og bilen hopper ut av 3 gir når man ligger lenge på det PLANER: M-fangere foran og bak (Gjort) kjøpe inn gs magnum felger i 19'' (Gjort) H&R senkefjærer (Gjort) Skal sote alle ruter (Gjort) Hellakkering (kommet halveis) Carbon csl trunk (Gjort) M3 skinn interiør (Gjort) Skal og ha meg en super sport bak potte Lurer på og bygge om til facelift front (Panser på plass) Bytte bærearm foran (Gjort) Montere GSP bærearmsforinger (Gjort) Fikset fjuskingen (Gjort) Montere ny girkasse (Gjort) Sote alle blink rundt om (Gjort) Svarte griller (Gjort) Shadow line (Gjort) AE ringer (Gjort) luftfilter skjold (Gjort) Ny og større motor bilder da det er jo gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Her er noen bilder fra jeg fikset fjuskingen! viste at dette var en kjent synder så satset på at det var dette når jeg kjøpte bilen og det var det:D Begynt på demontering Her var synderen Ny del Og på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 prøve monterte 1 av de nye felgene blir bra med senk men nå er det jo suv. blir slike lykter fra Koed: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Blitt kvitt god felgene?? Blir bra dette, bare prøv å behold den litt lengre enn alle de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Blitt kvitt god felgene?? Blir bra dette, bare prøv å behold den litt lengre enn alle de andre hehe de felgene selger jeg med is'en måtte bare ha noen og selge med den så de måtte ofres er du gira på de enda ? satser på at det blir bra ja! M-techen kommer ut i neste uke så da blir det bånn gass for det skal på fortere en F hehe ja nå får det være nok! er lei av og bygge fete biler for og så selge de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Tøft! Blir strøkent med de planene du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Må ta en titt på de i neste uke Husk budet mitt på 1500kr for Is'n står enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Tøft! Blir strøkent med de planene du har håper på det blir bra ja ! er desverre lite og se på her nå men skal prøve og være flink og ta bilder neste uke når fangerene kommer! må ta og ligge inn bestilling hos koed nå i uken så jeg får litt mer og sitte fingrene i! så må vi lage luftfilter skjold en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Må ta en titt på de i neste uke Husk budet mitt på 1500kr for Is'n står enda hehe må du ikke glemme det da har 2 stykker som kommer og ser på bilen neste uke så vis det blir handel forsvinner felgene og! hehe ja kan bytte bilen i 2 pakker lollipop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 da var det bestilt litt deler! har kjøpt 328ci mellom aksling 328ci spake stell. samt deler for og bygge om til 328ci (300mm) bremser foran m pakken kommer i morgen så satser på og få gjort noe med den i helgen! så skal jeg bestille senk en eller annen dag slik at jeg får den nedpå bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mak1990 Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er vel greit og vente med senk til vinteren er over? Så slipper du og kjøre brøytebil resten av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Er vel greit og vente med senk til vinteren er over?Så slipper du og kjøre brøytebil resten av vinteren Heheh er ikke mye vinter her i byen men blir nok ikke sitte på noe senk før slutten av februar pga har mye annet på meg for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 da kom det litt deler og skade! litt mer heheh lappet! begge sider god som ny så nå blir det ettermontering av pdc bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortyy Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 skjedd noe mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå