Gå til innhold

sv90's E46 320ci *masse update side 6*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...
pent. synes det facelift panseret gjør mye jeg. har du noen nermere bilder av csl flippen hvordan det ble med den?

ja ble fornøyd selv! kommer flere bilder men mangen forsvant pga det ble tydeligvis for mangen!

men kan oppdatere med at grått m3 skinn er kommet til meg nå og kommer i bilen til helgen kansje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir penere og penere det her ;)

Men må si at jeg hadde IKKE følt meg trygg med å rakke ned en girkasse fra under den bilen der. Forventa at neste update var av en av dere knust av 1,5 tonn E46 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir penere og penere det her ;)

Men må si at jeg hadde IKKE følt meg trygg med å rakke ned en girkasse fra under den bilen der. Forventa at neste update var av en av dere knust av 1,5 tonn E46 :P

takker for det :) må si jeg er bra fornøyd selv!

kommer flere bilder men de var så store at jeg måtte laste opp litt og litt og litt :P tok vinter og vår!

kommer noen nye interiør bilder av det nye interiøret nå i helgen:) samt at det ser ut som det kommer en motor/understell update i sommer kansje slutten av sommeren!

ja følte meg ikkehelt trygg til og begynne med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sykt bra ut!! Blir nok "komplett" når interiøret blir strøkent også !

ja som sakt så holder jeg på og monter m3 skinn i bilen :) men har ligget syk noen dager nå så har ikke fått montert det enda.. men håper på og få det inn i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...