Gå til innhold

sv90's E46 320ci *masse update side 6*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice :D De va fint :D

ja det syntes jeg og :)

Ble kjempe bra de der. Glemte å svare deg på melding i dag, ta deg en tur innom jobben min i morgen. er der fra 11 og utover dagen til 4-5 kansje.

har bare glassblåsing på jobben, bare ta me delene så ser vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :D De va fint :D

ja det syntes jeg og :)

Ble kjempe bra de der. Glemte å svare deg på melding i dag, ta deg en tur innom jobben min i morgen. er der fra 11 og utover dagen til 4-5 kansje.

har bare glassblåsing på jobben, bare ta me delene så ser vi :)

Oki den e brun ;) gir deg en lyd i morgen tidlig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm noen som vet om det er mulig og måle slag volumet på en motor uten at det blir for omfatende?

får det ikke til og stemme.. jeg drar i fra alle 2.0 litere jeg møter på.. vet ikke om det er bilen eller sjoføren:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dette er en av de fineste eller tror faktisk det er den fineste e46'en jeg har sett her på forumet! Kjempefin bil, bra jobba :)

Det gjor seg veldig med facelift panser å csl "flippen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av de fineste eller tror faktisk det er den fineste e46'en jeg har sett her på forumet! Kjempefin bil, bra jobba :)

Det gjor seg veldig med facelift panser å csl "flippen"

takk takk :) begynner og komme seg!

har fått på grøftelys nå

så er det litt deler på vei i posten:

m3 speil

nye eksos tuter

nytt ratt (kjøpt av arild G)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

syykt pen bil du har.. har sett på bilen selv på finn, og må si at når den fikk på face lift panseret og angel eyes skilte den seg ut med engang fra de andre. bilder fra med m3 speil osv?

synd du selger den no.. skulle solgt et halvt år seinere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :)

Har ikke hentet ut speilene enda siden jeg har kjøpt e60 nå og har 2 e46'er uten om så er dårlig med penger for tiden :P

Men her er sykt mye bil for pengene for en som er rask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

henta meg en e46 1999 mod nå sist fredag,

siden eg hentet den har den hoppet ut av 3 giret 2 ganger, og den jager veldig opp og ned på tomgang når jeg nett har starta den, fusker og litt vist jeg gir på en god del..

airbag lyset lyser hos meg og, men har ikke tenkt for mye på tinga siden jeg nettopp har henta bilen..

kan du gi meg en PM på hva som er gale og hva du gjor får å utbrede " feilene " ? :)

Mvh Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen :) 3 giret da er det bytting av kassen, jagingen kan være litt div men ville begynt med slangen til veivhus da den er vanlig problem og airbag lyset på e46 pleier og være sitte belastnings sensoren i setet. så da må du ha den ny eller få tak i en annen stol slik som jeg gjorde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...