Haukefer Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Sopass ja! Ja blir jo levert orginalt på enkelte biler i usa så er jo låv å prøva seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 En kompis har 940turbo med US lykter, vi ble stoppa men han prata seg fra noe som helst bot, sa bare at bilen var levert originalt med det det kommer jo an på hvem man treffer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Jojo, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Er lissom de samme bilene som går om og om igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Jojo, bare forskjellige bilder virker som at det ikke er så mange som tørr å hive seg ut på noe "stance" trip med disse E38'ene Men den nederste er nært fullkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Går vel bra å "stance" biler over dammen..verre her i Norge... Er enormt mange E65 som kjører stance stilen, men de holder seg til sitt eget forum...K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Hehe yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Går vel bra å "stance" biler over dammen..verre her i Norge... Er enormt mange E65 som kjører stance stilen, men de holder seg til sitt eget forum...K du får jo finne dem da jeg har ikke sett noen enda tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 la ut en del i sjuer-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Flott stuk for dem som skal kjøre på asfalt Får jo litt lyst til å slippe ned min også når jeg ser hvordan det kan bli Finnes det noe mere info om denne bilen skal tro? Navn og dimensjon på felgene f.eks? Ikke så ulik mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 19×9.5 and 19×10 OZ Futuras er egen reportasje på www.stanceworks.com nå på forsida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Der jeg fant det, ble overlykkelig når dem endelig kom med egen reportasje om E38! Er jo ikke Dylan Leff sin, den faceliften med oransje blink som har gått rundt overalt, dette er jo endelig en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 fint med noe nytt ja, men har fulgt med på denna lenge også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå