Tooris Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 hei, starta bilen min her i går og lot den svive en stund så var jeg ute å kjørte litt rundt på gården så skulle jeg til å rygge den inn i garasjen igjen, så daua jeg den slik at jeg skulle gå ut av bilen å se hvor jeg skulle rygge inn siden var mye rart rundt forbi så når jeg skulle starte den igjen skjedde det ikke en eneste tiing, eller jeg vridde på første hakket på tenninga så var alt normalt men når jeg skulle vri helt om slik at jeg skulle starte den så var der ikke liv? jeg har kjørt på 12 volts booster skjer ikke noe, og det er 12 volt fram til motoren, hva fanken i svarte kan være feilen? Setter pris på gode og kjappe svar
Tooris Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 starten hengt seg opp kanskje'?. eller startrelle?. hvor sitter disse?
Mikael-B Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Klikker starteren, eller skjer det ingenting?
Tooris Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 jepp alt går men selveste starten funker ikke skjer ikke noe klikk eller noenting, bare helt plutslig skjedde dette, men 5 min før var den helt topp. har målt litt i dag, det er strøm fram til motoren, og starten får å strøm men finner ikke ut av det? noen som kan være så snill å hjelpe så godt de kan?. setter utrolig pris på det jaa!
Tooris Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Går starteren? Vannpumpe? starteren går ikke, men resten gjør.
Tooris Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 skal sende bilen på verksted denne uka for å se hva som er feil med bilen slik at jeg kan få den på svev igjen.
Tooris Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Er nok starteren din som er feilen bare sånn helt plutslig?. starta jo fint som bare det fra før?. 5 min før?
Tooris Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 haha ja kanskje det, men bare sånn plutselig : p
Vannslangen Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Sjekket at batteripolene er skikkelig faste på batteriet?
Bøe Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 prøv å bank litt på starteren det fungerte hvertfall på min:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå