Tommen325 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Er det mange her inne som har tenkt seg til ACR 17-19 Juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Må hive dere med! Er for lite bmw og for mye japse på treffene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 er det da det er sommer treff? jeg skal dit vist bilen er i orden=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Jepp, det er sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg skulle gjerne vært oppe på ACR men det er jo så helvetes langt unna! Hvorfor er ikke Norges råeste bane plassert hvertfall midt i Norge, så hadde det vært lettere for flere rundt omkring i dette vidstrakte land å komme en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg skulle gjerne vært oppe på ACR men det er jo så helvetes langt unna!Hvorfor er ikke Norges råeste bane plassert hvertfall midt i Norge, så hadde det vært lettere for flere rundt omkring i dette vidstrakte land å komme en tur Mo i Rana er vell faktisk så midt i mellom Lindesnes og nordkapp som det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg skulle gjerne vært oppe på ACR men det er jo så helvetes langt unna!Hvorfor er ikke Norges råeste bane plassert hvertfall midt i Norge, så hadde det vært lettere for flere rundt omkring i dette vidstrakte land å komme en tur Mo i Rana er vell faktisk så midt i mellom Lindesnes og nordkapp som det går an. Ja jeg trodde ACR lå langt nord i Norge jeg, siden det tross alt står for ARCTIC men men... Jeg kjører ikke fra Oslo til Mo i Rana på ett "par timer" heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg skulle gjerne vært oppe på ACR men det er jo så helvetes langt unna!Hvorfor er ikke Norges råeste bane plassert hvertfall midt i Norge, så hadde det vært lettere for flere rundt omkring i dette vidstrakte land å komme en tur Mo i Rana er vell faktisk så midt i mellom Lindesnes og nordkapp som det går an. Ja jeg trodde ACR lå langt nord i Norge jeg, siden det tross alt står for ARCTIC men men... Jeg kjører ikke fra Oslo til Mo i Rana på ett "par timer" heller da Tar nok mer en et par timer fra Oslo ja. Men er jo en fantastisk bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Tror så gjerne på at banen er fantastisk, men siden det er såpass langt unna for meg så blir det jo kun aktuelt hvis man tar det som en "roadtrip" med overnatting, men det ville jo ikke vært å forakte det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Om den nye bilen er ferdig, skal jeg seff opp til dit ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg skulle gjerne vært oppe på ACR men det er jo så helvetes langt unna!Hvorfor er ikke Norges råeste bane plassert hvertfall midt i Norge, så hadde det vært lettere for flere rundt omkring i dette vidstrakte land å komme en tur Mo i Rana er vell faktisk så midt i mellom Lindesnes og nordkapp som det går an. Ja jeg trodde ACR lå langt nord i Norge jeg, siden det tross alt står for ARCTIC men men... Jeg kjører ikke fra Oslo til Mo i Rana på ett "par timer" heller da Norge: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Jeg skal ihvertfall oppover Gi besked hvis det blir felleskjøring fra Trøndelag og oppover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Mo i Rana er vell faktisk så midt i mellom Lindesnes og nordkapp som det går an. Ja jeg trodde ACR lå langt nord i Norge jeg, siden det tross alt står for ARCTIC men men... Jeg kjører ikke fra Oslo til Mo i Rana på ett "par timer" heller da Norge: Haha, denne diskusjonen er like morsom hver gang. Jeg blir ofte sjokkert over hvor lite enkelte på østlandet vet om geografien i dette landet. Når jeg bodde i Oslo ble jeg som trønder ofte sett på som nordlenning, enda Trondheim er en god del mil sør for den midtnorske grensa. Elverum er ikke grensa mellom sør og nordnorge for å si d sånn jaja, det var dagens mobb. Jeg skal selvfølgelig til Sommertreffet på ACR for 4. året på rad Jeg kjørte faktisk fra Oslo-Mo I Rana i 2008 når jeg bodde i Oslo. Kjørte fra Oslo rundt klokken 14.00 Torsdag, og var i Trondheim ca 20.00. Startet så fra Trondheim ca 03.00 og var fremme på ACR banen ca klokken 11.00 fredag formiddag Så det er fullt mulig. Er også en fin mulighet for en flott roadtrip med en guttegjeng. Så får en se litt av landet som en kanskje ikke har sett før også Jeg har kjørt mye bil over hele Norge og blir ofte imponert over hvor mye fin natur det er å se langs norske veier. Favoritten min er nok vestlandet, til tross for dårlige veier er det mye flott å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Har veeldig lyst oppover! Håper bilen er klar til da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå