Bildude Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Heihei. I vinter var jeg en liten tur i Autovernet og her er resultatet: Så panseret ser ut til å være i klemme eller noe. Jeg har prøvd panseråpneren, men det endte sånn: Jeg har hatt det opp i ettertid, men da var det en som dro en den lille Wire bit'n som er igjen, også en som dytter ned på panseret. Er det noen her som veit åssen jeg kan få det opp uten?
Leo Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Prøv å plukke reint rundt, fjærn det som er ødelagt. Grillen kan være fin og fjærne. Da skal du komme til panserlåsen. Da skal det være greit å åpne...
Bildude Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Jeg veit ikke hvor panserlåsen ligger i forhold til grillen!
Leo Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Hvis jeg ikke husker feil så er den sentrert rett under bmw merket.
Superbeetle Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Hvis jeg ikke husker feil så er den sentrert rett under bmw merket. litt til høyre...
Bildude Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Da var det oppe! Måtte ta ut den ene nyra og skru opp en kabel og dra litt i wireren også poppa den ene siden opp, og da var det litt lettere å få opp panseret med å bruke tang på wire tippen som var igjen inne i bilen! Takk for all hjelp ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå