M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Noen som vet lakkkoden på BBS felger i gull ? Blir ikke Subaru gull litt feil da ? Helst lik disse gt hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 FY**** de var skamfete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hadde man bare hatt råd til sånne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Heisann. Her har du en boks med "BBS GOLD" til en fin sum av 350,- for 400ml http://www.partsandretards.no/bbs-rm-rs ... bbs-felger Som han sier, så burde senter være lakkert sølv, før du legger på. Aner ikke hvorfor. EDIT: Ser jo nå at du spurte om KODEN på fargen. Haha, beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Den koden er en dypt bevart hemmelighet, jeg har også forsøkt å få tak i den. Til og med leverandøren min i Tyskland på BBS-deler visste den. Lakken som vi tilbyr er 95% lik den orginale BBS-fargen, nærmere kommer du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Du finner den her; www.sikkens.se Under "Kulörer", "Mixit Online", "Make", "Subaru/Fuji", "Color Description", Skriv BBS Gold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Polardego. Hva koster det for sånn lakk til spøyta oss dere da ?? Hvor mye trenger jeg til 5 senter og lokk tro? Må man ha noe matt klar lakk over også ? Tusen takk. Da har jeg printa ut dette, og skal se hvordan en liten prøve kan bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Polardego. Hva koster det for sånn lakk til spøyta oss dere da ?? Hvor mye trenger jeg til 5 senter og lokk tro? Må man ha noe matt klar lakk over også ? Tusen takk. Da har jeg printa ut dette, og skal se hvordan en liten prøve kan bli. Har en boks på 500ml. nå, koster 650,- Det bør holde til 4 hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Må jeg ha noe klarlakk på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Må jeg ha noe klarlakk på den ? Ja, det anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Boks vil si sprayboks? Aldri verden om jeg hadde brukt det på bbs senter.. Det du kan gjøre er og gå inn her som han over sikkens leverer dette, og det er meget bra, ellers så kan du jo stikke innom et lakkverskted i nærheten og bruke fargekart, og se hvem som kommer nermest. Du for jo best resultat ved og ta dette i lakkboksen, med ordentlig lakk og klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Boks vil si sprayboks? Aldri verden om jeg hadde brukt det på bbs senter.. Det du kan gjøre er og gå inn her som han over sikkens leverer dette, og det er meget bra, ellers så kan du jo stikke innom et lakkverskted i nærheten og bruke fargekart, og se hvem som kommer nermest. Du for jo best resultat ved og ta dette i lakkboksen, med ordentlig lakk og klarlakk Dette er ikke bokslakk nei, dette er en boks med lakk som må sprøytes. Men hva som er blandingsforhold på tynner etc. finner en lakkerer lett ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Ja, spørs hvor mye lakk du bruker, da kan du regne envirobase.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Skal seff lakkes i boks med varme og trykk. Men å finne en lik på noe farge kart, er ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå