Gå til innhold

Lakk kode på BBS GT/ gull fargen ?

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Polardego. Hva koster det for sånn lakk til spøyta oss dere da ?? Hvor mye trenger jeg til 5 senter og lokk tro? Må man ha noe matt klar lakk over også ?

Tusen takk. Da har jeg printa ut dette, og skal se hvordan en liten prøve kan bli. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polardego. Hva koster det for sånn lakk til spøyta oss dere da ?? Hvor mye trenger jeg til 5 senter og lokk tro? Må man ha noe matt klar lakk over også ?

Tusen takk. Da har jeg printa ut dette, og skal se hvordan en liten prøve kan bli. :D

Har en boks på 500ml. nå, koster 650,-

Det bør holde til 4 hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boks vil si sprayboks? Aldri verden om jeg hadde brukt det på bbs senter.. Det du kan gjøre er og gå inn her som han over sikkens leverer dette, og det er meget bra, ellers så kan du jo stikke innom et lakkverskted i nærheten og bruke fargekart, og se hvem som kommer nermest.

Du for jo best resultat ved og ta dette i lakkboksen, med ordentlig lakk og klarlakk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boks vil si sprayboks? Aldri verden om jeg hadde brukt det på bbs senter.. Det du kan gjøre er og gå inn her som han over sikkens leverer dette, og det er meget bra, ellers så kan du jo stikke innom et lakkverskted i nærheten og bruke fargekart, og se hvem som kommer nermest.

Du for jo best resultat ved og ta dette i lakkboksen, med ordentlig lakk og klarlakk ;)

Dette er ikke bokslakk nei, dette er en boks med lakk som må sprøytes. Men hva som er blandingsforhold på tynner etc. finner en lakkerer lett ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...