karl92 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hm, dette ble en meget opphetet tråd, hadde ikke helt forventet det. Men er vel sånn som skjer når folk har så mange ulike meninger, men er ingen grunn til og bli ufin og frekk av den grunn. Det å sette bilen i garasjen er en ting, men da liker kattene det bare enda bedre med tak over hodet og hele pakken. Bilen min er for er også for lang til garasjen, så får ikke lukket garasjeporten skikkelig da. Jeg har også prøvd og ta anti-katt sprat under panser og i hjulbuer, dette hjelper i hvertfall en stund. Og sist men ikke minst. Jeg har selvsagt tenk over trekk til panseret, eller hele bilen. Men det som gjør meg litt smånervøs med trekk, er det at det skaper fast "fotfeste" for katten, så da har vel de lettere for og kvesse klørene og slikt på trekket? Og om trekket ikke er tykt nok da så er jo det ikke så hyggelig. Uansett, takk for inspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Sprut på de med sprayflaske og kaldt vann, når du har gjort det noen ganger så holder de seg unna pga. de skjønner at det fører til ubehag for de. Funket med en katt jeg passet for en stund tilbake som kvesset klørne sine på tapeten min. Må såklart gjøre det når den ligger på panseret ditt da Synes det er fælt at folk mener at en katt bør avlives fordi den ligger på et panser, de aner jo ikke hvor de ikke bør ligge, de bare koser seg med varmen fra motoren.. Null respekt for dyreplagere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 joda, katten fatter ikke så mye om vad som er rett eller ikke, men den som eier den har ansvar før dyret sitt. samme om en hund biter noen, det er eiers ansvar at ha pli på bikkja ikke så kjekkt at ha hagen full av katt dritt i hagen når man har en lite gutt på 2 år, eller riper i lakken på bilen man bryr seg om før at den som eier katten gir faen liker både hund og katt, men det finnes grenser på vad som skal man skal godta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Skal folk ha dyr får de JAGGU ta vare på dem! Hold katta inne! Hunder som går uten bånd skulle vært ulovlig. Hvertfall i tettsted/by. I skogen er det noe annet. JA! til lovlig skyting av "trespassers" som det er i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Trodde faktisk ikke det var så mange dyrehatere/mishandlere av dyr her...Jævela irriterende med riper etter dyr på bilen. men dyr skal ikke lide av den grunn ! Men dere som skriver sånn piss, er vel bare noen drittunger (på akkurat 18, som SÅVIDT klarte lappen) selv som bor hjemme hos mamma og pappa, og syntes det er tøft å plage dyr. Dyreplagere er del laveste lowlife som går på to bein. x2, ser jeg en som plager dyr skjer følgende: baki bilen ligger jekken, fram med den, også jakte kneskåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 er du en tafatt taper som ikke har ork til å legge en duk fra biltema over bilen, så er katta det minste problemet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 og det er like loveliig liksom moha, ser vel ganske tydelig her att folk sier mye og mener LITE,, men skjønner fortsatt ikke hva denne saken har og gjøre med d som så vidt blitt 18 eller nettop fått lappen, eller bor hjemme hos mor og far??? en hver som hadde fått lakken sin revet opp pga katter hadde garanter sagt noe om hva d skulle gjort som d selvførgelig ikke hadde gjort, og til sist desverre så hjelper ikke en duk mot klørne til en katt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Trodde faktisk ikke det var så mange dyrehatere/mishandlere av dyr her...Jævela irriterende med riper etter dyr på bilen. men dyr skal ikke lide av den grunn ! Men dere som skriver sånn piss, er vel bare noen drittunger (på akkurat 18, som SÅVIDT klarte lappen) selv som bor hjemme hos mamma og pappa, og syntes det er tøft å plage dyr. Dyreplagere er del laveste lowlife som går på to bein. x2, ser jeg en som plager dyr skjer følgende: baki bilen ligger jekken, fram med den, også jakte kneskåler Jakte kneskåler med jekken? Skal ikke heller prøve hjulvinna? Nei, jeg hadde gått for trekk om det skulle vært katteproblemer. AndreasDG. Ja til skyting av idioter som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Klørne til katten lager kun overfladiske riper slik som f.eks de velstelte neglene til dama du har med deg både her og der, og kan med letthet poleres bort. Det som lager de vanskelige ripene, og derav skadelig riper, er all dritten katta har under potene når det er vått og jævlig ute. Ergo.. Ett trekk vil hjelpe laangt på vei. Ellers vil jeg anbefale trådstarter og ta en garage extension. Bor på landet, og har hatt ett par katter innom + at det ellers kryr av halvfeite katter i skogen også. Kjører tre stk. overvåknings kameraer her, så har mer enn god nok dokumentasjon på når det det ripes opp av disse store "stygge" kattedyra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 er du en tafatt taper som ikke har ork til å legge en duk fra biltema over bilen, så er katta det minste problemet ditt. Se til og oppføre deg du! Eneste taperen her i gården er nå deg som i det hele tatt tar deg bryet med og legge inn en slik kommentar. Tydlig at du ikke har lest kommentaren jeg har lagt inn over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 +1:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 katt er tøft. hender katta mi også viser hvor glad han er i bil og koser med min. men katta mi har vett på og ikke bruke klør. så det har aldrig vært et stort problem for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Har 3 katter sjøl, de har blitt passet godt på når de er ute. Så hvis de så mye som nærmer seg bil, da er det fram med sprayflaske med vann. Men det er jo fra de er små da. Hjelper det, de prøver storsett 3-4 ganger, og da er de kliss våte. Da gidder de ikke mer, og det henger i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Fin løsning Men fra spøk til revolver, katter vet da ikke at biler er dyrebare ting for folk Må bare prøve å "oppdra" dem, spraye vann på dem osv. Blir for barnslig og lowlife og kverke katter fordi de ikke vet at biler er off limits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Trodde faktisk ikke det var så mange dyrehatere/mishandlere av dyr her...Jævela irriterende med riper etter dyr på bilen. men dyr skal ikke lide av den grunn ! Men dere som skriver sånn piss, er vel bare noen drittunger (på akkurat 18, som SÅVIDT klarte lappen) selv som bor hjemme hos mamma og pappa, og syntes det er tøft å plage dyr. Dyreplagere er del laveste lowlife som går på to bein. x2, ser jeg en som plager dyr skjer følgende: baki bilen ligger jekken, fram med den, også jakte kneskåler Jakte kneskåler med jekken? Skal ikke heller prøve hjulvinna? Nei, jeg hadde gått for trekk om det skulle vært katteproblemer. AndreasDG. Ja til skyting av idioter som deg. jo, hjulvinne er nok mer håndterbart når jeg tenker meg om, men dyreplagere er de mest livløse taperne jeg veit om i samfunnet, det og pedofile er folk jeg ABSOLUTT ikke eier respekt for, derfor er løsningen vold mot sånne, ellers så lærer de ikke.. min mor vil forstå om jeg sitter litt inne fordi jeg lærte opp noe på den gamle gode måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå