Chad Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Har alltid lurt på forskjellen som oppstår når du hiver på et KN filter.. Er den faktisk så stor som mange skal ha det til ? Og jeg lurer på om hva kvaliteten har å si på et KN filter, levealderen er ganske lang tenker jeg meg uansett. Har sitt 2 stk på GS bildeler, et til 1800, me full pakke montering osv.. Og et filter til ca 600 kr elns, uten monterings stuff.. Monteringstinga kan da ikke koste 1200 kr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Du får ikke noe mer kraft av det, men du får jo mye bedre lyd da vertfall hvis du har åpent filter løsning. KN filter har jo bedre holdbarhet enn oginal filter med tanke på at det renser seg selv på en måte fra smuss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Ja det er det jeg har hørt.. Men hvordan blir det en bedre lyd, er det volum økning eller bare grommere lyd av den utgaven du allerede har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 det er mindre støydemping i et "åpent" filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Der kan bli mer effekt, spørs hvordan luftfilteret er orignalt, men det vil aldri bli markbart å bare bytte filter. Som sagt blir det grommere lyd. Så et kn-filter til mange tusen anser jeg som bortkastet >hvis< du ikke skal gjøre andre modifikasjoner på motoren, da først vil et kn-filter hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Søk opp "RAM air" på google, og les. Der forstår du hvordan det konisk filter kan være til nytte om du plasserer det riktig, med riktig luftveisstyring. KN er kun en produsent, det finnes mange andre produsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Koniske luftfilter kalles ofte for KN filter. Jeg skrev det så jeg ble forstått best mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå